Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Store "print"
Fra : Morten Wartou

Dato : 21-03-05 19:49

Halløj!

Jeg har brug for at få printet/belyst et billede i ca. 65-70 cm bredde -
3:2-format. Jeg har prøvet Pixum, men jeg er ikke tilfreds med kvaliteten.
Helst vil jeg have det på mat papir, men det bliver nok ekstra svært at
finde.

Er der kanske nogen der har erfaringer?

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Ni-MH celler (Nickel Metal Hydrid) er p.t. den mest udbredte type
genopladelige celler, de indeholder ikke tungmetaller" - Niels Riis Ebbesen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 21-03-05 20:05

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message
> [...]
> Helst vil jeg have det på mat papir, men det bliver nok ekstra svært at

Jeg fik lavet nogle print på en inkjet maskine et sted i DE-land. Det hed
www.digiposter.de og jeg var meget tilfreds.

Bo //

Fra : Morten Wartou

Dato : 21-03-05 20:11

Bo Bjerre wrote:
> "Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> wrote in message

> Jeg fik lavet nogle print på en inkjet maskine et sted i DE-land. Det
> hed www.digiposter.de og jeg var meget tilfreds.

Dem må jeg prøve. Takker. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Bo Bjerre

Dato : 21-03-05 21:31

> Dem må jeg prøve. Takker. :)

Inden du fyrer de helt store ting af skal du lige kontakte dem og finde ud
af at I bruger samme farvemodel.

Bo //

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 21-03-05 20:39

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Helst vil jeg have det på mat papir, men det bliver nok ekstra svært at

Du skal vel have fat i nogen der har en storformat printer stående. Der kan
fås alle mulige forskellige medier til dem - både matte og glossy.
Flere printhuse og reklamebureauer har sådan en fætter stående. Vær dog
opmærksom på at det ikke er ligegyldigt for resultatet hvordan billedet
håndteres gennem processen.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Ole Pedersen

Dato : 21-03-05 21:00

Hej Morten,

Vi kan levere op til 100 cm x 140 cm afhængig af opløsningen. Mht kvaliteten
vil jeg opfordre en eller flere af vores kunder til at give deres mening i
denne tråd.

--
Ole Pedersen
www.ditgalleri.dk - en verden af plakater

Fra : Klaus Madsen

Dato : 23-03-05 02:06

> [...]
kvaliteten.
> Helst vil jeg have det på mat papir, men det bliver nok ekstra svært at

Hej Morten

Bor du i Københavnsområdet?

Jeg har netop lige startet et grafisk/fotografisk firma op hvor en af de
ting jeg tilbyder
netop er print i store formater. Det er der mange der gør, men det er som
regel det man
kalder digitaltryk og det er slet ikke i nærheden af fotokvalitet.
Dem jeg henvender mig til er netop den mere seriøse fotograf som ønsker
nogle store
kvalitetsbilleder til at hænge op på væggen eller til udstillinger.
Billederne bliver lavet på Epson´s sidste nye inkjet storformatprinter og
de
lover at holdbarheden
er mindst 75 år.
Jeg har stort set alle typer medier dvs. Mat - halv mat - halv blank og
blank (Glossy)
Derudover kan jeg printe i fotokvalitet på lærred, selvklæbende materiale
m.m.
Da jeg selv er fotograf kender jeg godt til kvalitetskravene og da firmaet
er nystartet,
kan jeg tilbyde dig at være med til printstart og eventuelle justeringer
af
dit billede,
så du bliver 100 % tilfreds.
Firmaets hjemmeside er lige på trapperne og her kommerdu selvfølgelig til
at
kunne læse
lidt mere om dette.
Send mig en mail hvis dette skulle have din interesse.

Mvh. Klaus

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Lars Troels

Dato : 23-03-05 13:36

> Send mig en mail hvis dette skulle have din interesse.

Hej Klaus

Kunne du ikke sende mig en mail med dit udbud. Jeg kunne godt være
interesseret ved de meget store forstørrelser.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk