Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mit virker ikke optimalt...
Fra : simon

Dato : 20-03-05 19:57

Hej NG.

Jeg har et medion md 7425 digital kamera.
Det der er så mærkeligt ved det er at nogle gange gider det godt at tænde og
andre gange har det ikke lige lyst.
Jeg har tjekket om det kunne være batterierne, men nej det virker kun nogle
gange...

Er der nogle der har haft de samme problemer? og fandt ud af det?

Eller er det fordi ejg skal opdatere et eller andet på det???

Mvh Simon.

Fra : Jakob

Dato : 20-03-05 20:59

In article <423dc75f$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, slime_
006FJERN@hotmail.com says...

> [...]
> andre gange har det ikke lige lyst.
> Jeg har tjekket om det kunne være batterierne, men nej det virker kun nogle

Smid det da i hovedet på aldi igen.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-03-05 23:33

simon wrote:
> Eller er det fordi ejg skal opdatere et eller andet på det???
> Mvh Simon.

Ja - kameraet skal opdateres til et bedre kamera

Medion kan prale af mange megapixel - men resten af kameraet lever ikke op
til kvaliteten - man får normalt mere ud af, at gå en megapixel eller to ned
og så vælge et mærkevarekamera af ordentlig kvalitet f.x. Canon, Nikon eller
lignende......

Søg på Medion i gruppen via Google groups og læs de sørgelige historier om
Medion.

Jan

Fra : simon

Dato : 21-03-05 11:23

ok så det er alså noget være lort.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-03-05 15:23

simon wrote:
> ok så det er alså noget være lort.

Jeg kender kun det til det, som jeg har læst her i grupen, og det har ikke
være positivt - men derfor skal det jo virke alligevel -så hvis der er
garanti, så kontakt forhandleren.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk