Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reparation af Canon 300D
Fra : Alexandar [4200]

Dato : 20-03-05 11:35

Hey.

Jeg har en 300D, hvor flashskoen tilsyneladende ikke virker, idet mit kamera
ikke kan registrere at der sidder en påmonteret flash. Det er sandsynligvis
kommunikationen mellem kamera og flash der ikke virker. Udover dette, så
virker kamera og den indbyggede flash ganske okay. Det samme gør min 550'er,
når den sidder påm et andet kamera (10D og 20D).

Er der nogen her, som har kendskab til et lignende problem, og som ved hvad
en evt reparation af denne fejl vil koste?

På forhånd tak

Mvh
Alexandar

Fra : [HCS] 4000

Dato : 20-03-05 11:45

Prøv at rense kontakterne i blitzskoen på kameraet med en spec. glasfiberpen
eller lign. Det kan være det bare er en bagatel.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-03-05 11:50

"[HCS] 4000"
> Prøv at rense kontakterne i blitzskoen på kameraet med en spec. glasfiberpen
> eller lign. Det kan være det bare er en bagatel.
> --
> hilsen Hans

Ja - bagateller på kontakterne er noget snavs, helt enig. -max-

Fra : Jan Bøgh

Dato : 20-03-05 13:09

-max- wrote:

> Ja - bagateller på kontakterne er noget snavs, helt enig. -max-

....eller er snavset bagtateller?

vh

Jna
--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-03-05 12:15

"[HCS] 4000" <hcsnulspam@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at rense kontakterne i blitzskoen på kameraet med en spec.
> glasfiberpen eller lign.

Et viskelæder er fremragende til afrensning af kontakter. Ingen grund til at
investere i dyre specielle glasfiberpenne.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/19/05)

Fra : Alexandar [4200]

Dato : 20-03-05 17:30

Tak for jeres gode råd. Intet af det har desværre løst mit problem endnu.
Øv.

Andre gode forslag?