Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
*FOTOKONKURRENCE*
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 19-03-05 20:48

Har I set det vejr?

Nu er det sq forår ..... HURRA!

Det vil jeg fejre med en rigtig fotokonkurrence.

1.præmien bliver 2 kg slik fra Carletti incl porto.
som vinder kan man få lidt indflydelse på arten af slikket men ikke
ubegrænset.

Emnet er "Forår"

Sidste indleveringsfrist er den 9. april 2005.

Sådan gør du:

Du må indlevere 3 billeder. IKKE flere end 3.
Man indleverer ved at uploade sit/sine billeder på et egnet site (fotokritik,
egen HP eller lign)
Derefter sender du en mail til mig personligt på jni'snabela'tdcadsl.dk
indeholdende link og gerne en forklaring til billederne.

Du må IKKE offentliggøre linket her i gruppen inden deadline d 9. april.
Ved offentligørelse af linksene i utide, diskvalificerer jeg billederne.

Det er op til mig at offentliggøre linkene og jeg vil så vidt muligt
sideløbende give kritik til hvert billede.

Som primus motor i konkurrencen og donor af præmien udpeger jeg suverænt
vinderbilledet efter min egen afgørelse og vil gøre det den 18 april.
I den mellemliggende uge fremvises billederne, og gruppen må meget gerne komme
med kritik til billederne, hvilket kan påvirke mit valg efterfølgende.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Jakob

Dato : 19-03-05 23:04

In article <423c820d$0$91629$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
jni@holdopmeddettdcadsl.dk says...
> [...]
>
> 1.præmien bliver 2 kg slik fra Carletti incl porto.
> som vinder kan man få lidt indflydelse på arten af slikket men ikke

Ha ha ha det er fandeme en sjov og god ide, thumbs up :0)

--
Venlig hilsen

Jakob