Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Resultattråd for fotostafet uge 11 -
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-03-05 20:11

Du kan uploade dine billeder på http://fotostafetten.dk

Vinderen bliver udråbt søndag i uge 11.

Når du har smidt bidrag op, svarer du venligst lige tilbage i denne tråd
med et link til dit billede og dit navn i headeren af dit svar.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Food_life

Dato : 20-03-05 01:37

Indlæg:

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=133391

MVH

Mogens

Fra : Simon Nielsen

Dato : 20-03-05 15:42

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> wrote in message
> [...]
>
> Når du har smidt bidrag op, svarer du venligst lige tilbage i denne tråd
> med et link til dit billede og dit navn i headeren af dit svar.

Her er mit bidrag til staffeten:

http://www.siho.dk/stress.jpg

Blandt rygere er der nogen der mener at cigaretter er afstressende, så dette
billede er vel mere et forsøg på at vise en meget stresset persons
askebæger.

Tekniske Specifikationer:
Nikon D1
Sigma EX 24-70 f/2.8
Sollys

Mvh
Simon

Fra : Carina

Dato : 20-03-05 19:30

Stress - en faktor som ofte gør at man ikke kan tænke og se klart.......

Mit billede/fortolkning kan findes her:
http://www.aussies.dk/Sider/stress.html

da jeg ikke kan få lov at uploade en fil på fotostaffetten.dk

/Carina, som håber at fotostaffetten ikke får lov at dø ud
www.aussies.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-03-05 20:04

Mogens: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=133391
- Well... Et relativt uskpart billede af et biltag. Ved ikke helt om jeg
har misforstået dit billede, men jeg tænker ikke lige stress når jeg ser
det

Carina: http://www.aussies.dk/Sider/stress.html
- Fine billeder, men efter min ydmyg mening helt udenfor kategori - sorry.

Simon: http://www.siho.dk/stress.jpg
- Genialt! Jeg havde tænkt på at tage et billede i bussen om morgenen,
når bussen er proppet til bristepunktet, men jeg har desværre været syg,
og ligget i min seng hele ugen, så jeg nåede det ikke

Simon vinder en klar sejer med dommerstemmer 3487 mod 1

Du bedes finde på et emne til uge 13, og poste en tråd i gruppen med
info osv. Læs evt. mere her http://fotostafetten.dk/Regler.php

Jeg beklager Jesper, at jeg har postet 3 minutter over 20. Håber ikke
din dag er blevet ødelagt nu :oÞ

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Simon Nielsen

Dato : 21-03-05 00:19

> [...]
>
> Simon vinder en klar sejer med dommerstemmer 3487 mod 1
>
> Du bedes finde på et emne til uge 13, og poste en tråd i gruppen med

Jeg takker ydmygt og finder et emne.

Mvh
Simon