"Amdi Jørgensen" <amdijFjeRndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:QMS_d.143$sC7.10@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Er der nogen her, der har erfaringer med
www.pixmania.com ?
>
Jeg har handlet med Pixmania 2 gange. Begge gang kom varene hurtigt og uden
problemer.
Men... en leverandør skal ikke måles på hvordan det går, når der ikke er
problemer, men på hvordan de handler når der opstår problemer.
Ved den sidste leverance havde jeg bestilt en scanner med APSadapter. Jeg
havde igennem længere tid overvejet at købe en sådan. Så pludselig Pixmania
udbyde scanneren til normalpris, men incl. APSadapter (normal pris for
APSadapter ca. 800 kr. på nettet) og bestilte omgående.
Som nævnt ovenfor kom scanneren hurtigt, men uden adapteren og på kassen
stod der at adapteren var ekstraudstyr.
Jeg kontaktede Pixmania pr. telefon, en dansktalende svensk pige modtog min
klage. Efter kort at have forhørt sig hos sin chef gav hun mig beskeden:
"Find en butik der har den, køb den og send os regningen, så får du pengene
tilbage".
Da jeg senere ville vise en kolega hvad der stod på hjemmesiden, var den
ændret og nu var APSadapteren ikke længere med i prisen Det havde været en
fejl den var med.
Jeg må indrømme, det var med en vis tvivl, jeg brugte yderligere 1000 kr.
hos Bingo til en adapter. Jeg mailede en scan af fakturaen til Pixmania og
modtog 2 dage senere pengene på min konto. Min bekymring viste sig grundløs.
God service... tja hvad man burde kunne forvente, men har set mange tilfælde
hvor butikkerne forsøger "at sno sig uden om" ved henvisninger til tekster
med småt og forbehold om fejl.
Undskyld det sene svar og den lange beretning, men jeg mener det at Pixmania
tog sin fejl med oprejst pande og uden forsøg på undvigelser rettede fejlen,
har fortjent denne bemærkning.
mvh Henning