Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lyssætning til reklame foos
Fra : Lars Christensen

Dato : 18-03-05 18:20

Hej.

Jeg skal bruge et komplet sæt lys og baggrund til at skyde reklame fotos.
Emnerne der skal fotograferes er max på størrelse med en pakke A3 papir.
Baggrunden må gerne tone fra lys til mørk.
Så det skal nok være noget lærred der har en blød bue eller lign.

Findes der et komplet sæt.

Kameraet er et Canon Pro 1.

Lars C

Regnskab= Brusekabine

Fra : Ole Sahl

Dato : 18-03-05 19:55

"Lars Christensen" <clc@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Baggrunden må gerne tone fra lys til mørk.
> Så det skal nok være noget lærred der har en blød bue eller lign.

Hos www.obt.dk kan du få lastolite produkter de burde kunne klare det meste.
Du kan evt. ringe til dem på tlf +45 3879 7562 eller gå ind på deres
hjemmeside og bestille det sidste katalog.

Mvh. Ole Sahl