Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
[debat] Fotoudstilling på Aros
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-03-05 10:21

Hej,

Jeg var forbi Aros i weekenden, og så fotoudstillingen for "Årets bedst
billeder". Er der andre fra gruppen der har vøret deroppe? Synes godt
nok det var en tynd kop the, og det virker lidt som om at dem der
dømmer, dømmer efter hvem de har det bedste personlige forhold til.

Jeg blev dog glædelig overrasket over at se på selve billederne. Selvom
billederne på tæt hold var ret grynede/pixelerede, kunne man ikke se
noget som helst på bare en meters afstand Gad vide hvor stort et
billede man kan printe ud med et 12MP billede, og det så stadig ser ok
ud på en meters afstand

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-03-05 16:54

"Thomas Schreiber"
> [...]
> noget som helst på bare en meters afstand Gad vide hvor stort et
> billede man kan printe ud med et 12MP billede, og det så stadig ser ok

Nårh ja - bare skære gryn og pixels over een kam, troede du havde
en fundamental insigt, hah - var de grynede eller var de pixeline..??
Tag dig dog sammen Thomas det er så dovent et spørgsmål som de
kommer - desværre er der nok en masse der hopper på den svaret
er naturligvis på det specifikke spørgsmål Ø øhhh?? -max-

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 16-03-05 19:40

-max- wrote:
> [...]
> kommer - desværre er der nok en masse der hopper på den svaret
> er naturligvis på det specifikke spørgsmål Ø øhhh?? -max-

?!?! Hvad er din pointe med dit indlæg? Min debat går på om der er andre
der har set fotoudstillingen, om deres mening om den.

Kan i øvrigt godt lide idéen om at et spørgsmål kan være dovent... sejt!

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se