Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
neat image
Fra : bb

Dato : 14-03-05 22:28

Jeg har anskaffet mig Neat Image og synes det er et godt program. Jeg
vil dog gerne høre om folks erfaringer angående hvad der fungerer
bedst for dem
- enten at bruge "auto profile" for hvert billede hvilket jeg synes
virker udmærket
eller
- at man bruger forskellige ISO-profiler tilpasset ens kamera model.

Fra : Lars Troels

Dato : 17-03-05 08:34

> - enten at bruge "auto profile" for hvert billede hvilket jeg synes
> virker udmærket
> eller
> - at man bruger forskellige ISO-profiler tilpasset ens kamera model.

Jeg har klart de bedste resultater ved at anvende de kameraspecifikke
profiler. Jeg syntes faktisk det tog noget tid at få mit workflow iorden, så
jeg blev rigtig tilfreds. Jeg laver rigtig meget ved høj iso, så det var
vigtigt at få rutinerne på plads. Husk at der absolut ingen skarphed på
tilføjes inden Neat Image, hverken i kameraet eller i PS.

Lars T.
www.larstroels.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 17-03-05 16:49

"bb" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP]
> eller
> - at man bruger forskellige ISO-profiler tilpasset ens kamera model.
+++++++++++++++++++

Hej.

Hvor finder du de ISO profiler ?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-03-05 16:00

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4239a639$0$180$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Hvor finder du de ISO profiler ?

Dem kan du downloade herfra: http://www.neatimage.com/profiles.html

Jeg vil dog anbefale, at du laver dine egne. Det er dødlet.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/19/05)

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-03-05 17:02

> Dem kan du downloade herfra: http://www.neatimage.com/profiles.html

Takker

> Jeg vil dog anbefale, at du laver dine egne. Det er dødlet.

Prøver lige og ser ad om jeg kan.