Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Valg af digicam
Fra : Soliema

Dato : 14-03-05 22:19

Hejsa i gruppen...
Er helt ny her inde, og jeg skal ud og bruge en lille slat penge på en
digital kamera, til privat brug...

jeg vil bruge det, til at fange billeder af mine hunde og børn, når de laver
de mest underlige ting, men dette sker tit, meget hurtigt, så jeg er på
udkig efter et kamera som ikke bruger en formiddag med at tage billedet..

Hvad er det lige, jeg skal kigge efter...

Er det lukketiden ?
Autofokus ?
Optisk sensor

Ja, jeg er en HELT nybegynder, så helst et svar skåret ud i pap tak...

Håber på svar...

/Anne Mette

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 14-03-05 22:51

Soliema wrote:
> [...]

Prøv at læse lidt baglæns i gruppen - spørgsmålet bliver stillet et par
gange dagligt

Jan