Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tv-udsendelse om DVD medier
Fra : Ole Larsen

Dato : 14-03-05 17:41

Var der for nyligt og var annonceret her på gruppen.
Jeg har ikke TV,men vil da gerne vide hvad man skal/ikke skal købe af
medier.
Yes.......

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 14-03-05 18:07

> Var der for nyligt og var annonceret her på gruppen.
> Jeg har ikke TV,men vil da gerne vide hvad man skal/ikke skal købe af
> [...]

De bedste skiver skulle være dem der er gullige i stedet for de
blållige/violet.
Jeg køber guld CD skiver her efter Kodak hold med at lave deres guld skiver.
http://www.feurio.com/feurio-cgi/shop.pl
Jeg har ikke fundet guld DVD skiver, kun nogle der er guldfarvede på
oversiden,
hvis nogen har kendskab til et sted hvor de kan købes vil jeg da gerne vide
det.
/Jens

Fra : Claus Smith

Dato : 14-03-05 18:10

Hvordan er Verbatim's SuperAzo skiver placeret på ranglisten?

Claus

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-03-05 12:52

"Claus Smith" <claussmith@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hvordan er Verbatim's SuperAzo skiver placeret på ranglisten?

De er ganske ok, men forvent ikke at de holder i over 15 år.

Mvh
Simon

Fra : Ole Larsen

Dato : 14-03-05 18:20

Jens Lundtofte wrote:

> [...]
> oversiden,
> hvis nogen har kendskab til et sted hvor de kan købes vil jeg da gerne vide

Tak skal du have. Dette er det eneste link, jeg har:
http://www.azomedia.dk/shop/default.asp

Fra : Mogens Hansen

Dato : 14-03-05 18:34

"Jens Lundtofte" <lundtofte@mail.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> [...]
> oversiden,
> hvis nogen har kendskab til et sted hvor de kan købes vil jeg da gerne

Som Pewe henviste til da diskutionen var oppe, så er Mitsui MAM-A DVD vist
hvad du søger:
http://www.inkjetart.com/mitsui/

Jeg kender hverken mediet eller forhandleren (bruger Verbatim Advanced Azo -
i et håb om at de er rimelige).

Venlig hilsen

Mogens Hansen