Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotstafetten?
Fra : Food_life

Dato : 14-03-05 11:40

Hvad er der sket med fotostafetten - jeg har glædet mig til søndag for
at se resultaterne af de forskellige opgaveløsninger!

MVH

Mogens

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 14-03-05 11:53

"Food_life" <noname@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er der sket med fotostafetten - jeg har glædet mig til søndag for
> at se resultaterne af de forskellige opgaveløsninger!

Hmmm, den er blevet ramt af dommere, der er lidt sløve til at holde
tidsfristerne.

Måske vi kan vække ham, hvis vi alle råber i kor:

THOOOOOMAAAAAASS!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-03-05 12:34

"Frodo Nifinger"

)

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 14-03-05 16:34

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> THOOOOOMAAAAAASS!

Ja ?

Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-03-05 17:10

> [...]
> tidsfristerne.
>
> Måske vi kan vække ham, hvis vi alle råber i kor:

For søren da, I har da heller ingen tålmodighed, hehe.

jeg kigger på det straks.

MVH
Thomas