Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aftenbillede med lidt sne
Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 12-03-05 21:54

Godaften d´ herre og damer..

Jeg faldt lige over dette motiv her til aften, da jeg skulle ud i mit køkken
og til at vaske op.. Det tog mig ikke lang tid at finde kameraet frem, og få
skudt nogle billeder.

linket : http://www.togbilleder.dk/web/sne-aften.jpg

Hvad syntes i ??

Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : Peter Hansen

Dato : 12-03-05 22:39

Hej Thomas
Nydeligt billede, men i mine øjne for mørkt. Jeg har lysnet lidt på det, og
givet det en anelse mere kontrast, og nu kan man se den nyfaldne sne.
Hilsen
Peter

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-03-05 12:05

> [...]
> køkken
> og til at vaske op.. Det tog mig ikke lang tid at finde kameraet frem, og

+++++++++++++++++

Hej Thomas.

Om det er min skærm der ikke helt stå rigtig ved jeg ikke, men det er meget
mørkt, faktisk så mørkt at jeg dårlig kan se sneen.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Ole Sahl

Dato : 13-03-05 12:04

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:42341d76$0$190$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
>
> Om det er min skærm der ikke helt stå rigtig ved jeg ikke, men det er
> meget mørkt, faktisk så mørkt at jeg dårlig kan se sneen.

Jørgen jeg har faktisk samme spørgsmål. Kan se nogle enkelte lyse pletter
men ud over det kan jeg næsten ikke se hvad billedet skal forestille.

Mvh. Ole Sahl

Fra : Thomas Hupfeldt

Dato : 13-03-05 13:31

Ole Sahl <nosecret4you@yahoo.dk> skrev:

>Jørgen jeg har faktisk samme
>spørgsmål. Kan se nogle enkelte lyse pletter
>men ud over det kan jeg næsten ikke
>se hvad billedet skal forestille.

Jaa, det er lidt irriterende, for på min bærbar fejler billedet
intet, men jeg har så set det på en almindelig skærm i dag, og der
er det rigtigt nok mørkt.

Jeg må prøve og se om jeg kan gøre det lidt lysere..

Med Venlig Hilsen
Thomas H.

Fra : Ole Sahl

Dato : 13-03-05 13:53

> [...]
> er det rigtigt nok mørkt.
>
> Jeg må prøve og se om jeg kan gøre det lidt lysere..

Kunne tyde på at du har din tft skærm justeret forkert. så vidt jeg har hørt
skulle
det heller ikke være helt optimalt med foto redigering på dem. Men ret mig
bare hvis
jeg husker forkert.

Mvh. Ole Sahl
Som selv har fravalgt en TFT skærm til fordel for to 19" MAG skærme

Fra : Ole

Dato : 13-03-05 14:11

Ole Sahl wrote:

> [...]
> skulle
> det heller ikke være helt optimalt med foto redigering på dem. Men ret mig

Ja, så i går nogle billeder på en bærbar power et eller andet mac. Det
var ikke sjovt - fladt og kontrastløst

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på: