Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
søger billede
Fra : Hauge

Dato : 12-03-05 17:12

Jeg søger et billede jeg har set i en foto bog jeg engang havde, muligvis
"Ny foto" eller lign.. Billedet forestiller en mark med bryster, hvor der i
horisonten står en mand med en vandkande.

Er der nogen der kan hjælpe ? Har søgt på nettet uden held og min gamle foto
bog er forlist.

Hauge

Fra : Michael Brøsch

Dato : 13-03-05 00:02

"Hauge" <t-hauge@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i horisonten står en mand med en vandkande.
>
> Er der nogen der kan hjælpe ? Har søgt på nettet uden held og min gamle

Er ret overbevist om at jeg kender billedet, det er tager af en dansk
fotograf der hedder Allan Sass, tro jeg. Det er fra slutningen af 70'erne,
kan desværrer ikke linke til noget, men jeg kan huske billedet på min indre
nethinde, flot manipulation af den gamle kilppe klistre slags ! Farve
billede forøvrigt.

Hilsen Brøsch

Fra : Michael Brøsch

Dato : 13-03-05 15:32