Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder af din lokale politistation
Fra : Igor Vovchanchyn

Dato : 12-03-05 16:10

Til min side (www.indsats.net) mangler jeg billeder af netop din lokale
politistation. Så vær frisk, find kameraet frem og skyd nogle billeder
til mig.

Du kan sende dem eller skrive til mig på kontakt (a) gorillaen(dot)net
eller på gorillaen (a) gmail(dot)com

Jeg trækker lod om et par flasker god rødvin blandt indsenderne!!!

På forhand tak!

Andreas

Fra : Mogens Hansen

Dato : 12-03-05 16:28

"Igor Vovchanchyn" <igor@spa.m> wrote in message
> Til min side (www.indsats.net) mangler jeg billeder af netop din lokale
> politistation. Så vær frisk, find kameraet frem og skyd nogle billeder til
> mig.

Det forekommer mig at din hjemmeside ikke er oprigtig, når på på start siden
skriver:

"Der er ingen skjult agenda med siden."

og umiddelbart under kan man stemme på spørgsmålet
Skal Christiania ryddes?
kan vælge mellem svar der forekommer meget ensidige
* Ja, ned med lortet
* Væk med kriminaliteten
* Lad det sejle
Hvis der ikke skulle være nogen skjult agenda, ville jeg forestille mig et
muligt svar som "Bevar i nuværende form" i stedet for det negative,
nedladende "Lad det sejle".

Hvilken relevans har spørgsmålet for oplysning om politiet, deres
udrustning, taktikker osv. ?

Personligt vil jeg ikke levere billeder til en hjemmeside med et så uklart
formål.
Jeg har ikke det fjerneste imod hjemmesider med holdninger (f.eks. et
politisk parti), hvis blot de ikke giver sig ud for noget andet.

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-03-05 19:28

Mogens Hansen wrote:

> Jeg har ikke det fjerneste imod hjemmesider med holdninger (f.eks. et
> politisk parti), hvis blot de ikke giver sig ud for noget andet.

Jeg er meget enig, og jeg kan tilføje, at jeg ikke gir' fem flade
ører for web-sites med holdninger, hvor det ikke tydeligt på
forsiden fremgår, hvem der står for og er ansvarlig for sitet og
dets indhold...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Andreas

Dato : 12-03-05 23:59

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Jeg er meget enig, og jeg kan tilføje, at jeg ikke gir' fem flade ører
> for web-sites med holdninger, hvor det ikke tydeligt på forsiden
> fremgår, hvem der står for og er ansvarlig for sitet og dets indhold...!

Hej Niels
Også dit feedback (sådan opfatter jeg det) er relevant og jeg tager det
til mig. En sådan en forklaring vil fremgå snarest.

Mvh
Andreas

Fra : Igor Vovchanchyn

Dato : 12-03-05 23:55

Mogens Hansen wrote:
> [...]
> Jeg har ikke det fjerneste imod hjemmesider med holdninger (f.eks. et
> politisk parti), hvis blot de ikke giver sig ud for noget andet.

Hej Mogens
Tak for din feedback omkring afstemningen på min side www.indsats.net.

Jeg tager din konstruktive kritik til mig og fjerner afstemningen.
Det vil formentlig ikke være nok til at du får lyst til at levere
billeder til
mig - men det forstår jeg også godt.

Endnu engang tak for tilbagemeldingen.

MVH
Andreas

Fra : Poul Petersen

Dato : 12-03-05 19:28

"Igor Vovchanchyn" <igor@spa.m> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller på gorillaen (a) gmail(dot)com
>
> Jeg trækker lod om et par flasker god rødvin blandt indsenderne!!!

Var det ikke dig, der forleden skulle bruge billeder af " alt " vedr.
politi.
Dine forskellige opfordringer tyder på noget lyssky arbejde. ???

Poul.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-03-05 19:32

Poul Petersen wrote:

> Dine forskellige opfordringer tyder på noget lyssky arbejde. ???

Ja... og spam...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-03-05 11:51

> Ja... og spam...!

+++++++++++++++++++++

Det er vil ikke spam fordi manden efterlyser nogle billeder, eller hvad?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-03-05 21:48

Jørgen Nielsen wrote:

> Det er vel ikke spam fordi manden efterlyser nogle billeder, eller hvad?

Det er jo samtidigt reklamer for en hjemmeside...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-03-05 16:37

> Det er jo samtidigt reklamer for en hjemmeside...

++++++++++++++++++++++

Han reklamere da ikke, han henviser til den side hvor han skal bruge
billederne, det var noget andet hvis han skrev kom og kig på min hjemmeside,
der skal jeg bruge billeder til, men lad nu det ligge

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-03-05 18:43

Jørgen Nielsen wrote:

> Han reklamere da ikke, han henviser til den side hvor han skal bruge
> billederne, det var noget andet hvis han skrev kom og kig på min hjemmeside,
> der skal jeg bruge billeder til, men lad nu det ligge

Hmm... så er spørgmålet om denne gruppe er beregnet køb/salg/bytte
af varer (billeder)...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-03-05 16:41

> Hmm... så er spørgmålet om denne gruppe er beregnet køb/salg/bytte af
> varer (billeder)...

+++++++++++++++++++++

Ja det kan måske have ret i.

Fra : Ole Larsen

Dato : 15-03-05 16:50

Niels Riis Ebbesen wrote:

>Det er jo samtidigt reklamer for en hjemmeside...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Ja, nu du siger det.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : Andreas

Dato : 13-03-05 00:01

Poul Petersen wrote:
> [...]
> politi.
> Dine forskellige opfordringer tyder på noget lyssky arbejde. ???

Hej Poul
Der foregår nu ikke noget lyssky arbejde af nogen art.
Jeg er ikke sluppet så heldigt fra mine efterlysninger af billeder der
er relevante for mit site, og tror jeg trækker følehornene til mig.

MVH og god weekend
Andreas

Fra : Tommy Jensen

Dato : 13-03-05 07:31

On Sun, 13 Mar 2005 00:00:54 +0100, Andreas
<kontakt@gorillaen.net.news> wrote:

> [...]
>Jeg er ikke sluppet så heldigt fra mine efterlysninger af billeder der
>er relevante for mit site, og tror jeg trækker følehornene til mig.

Hvorfor skriver du med 2 forskellige identiteter?

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : Andreas

Dato : 13-03-05 07:34

Tommy Jensen wrote:

> Hvorfor skriver du med 2 forskellige identiteter?

Hej Tommy
Har altid haft "igor" som chat, news osv. nick/identitet. Indlæggene i
denne gruppe i går, har fået mig til at indse at det ikke er heldigt og
kan give anledning til mistro og forviklinger.

Derfor har jeg skrottet igor og bruger i stedet mit alm. navn.

Med venlig hilsen
Andreas

Fra : Ole Christiansen

Dato : 13-03-05 13:00

"Andreas" <kontakt@gorillaen.net.news> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan give anledning til mistro og forviklinger.
>
> Derfor har jeg skrottet igor og bruger i stedet mit alm. navn.

Personlighedsspaltning.????
--
Ole

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 12-03-05 20:11

> [...]
> mig.
>
> Du kan sende dem eller skrive til mig på kontakt (a) gorillaen(dot)net

Jeg vil tro du kan få et par gode billeder af Hjørring Politistation ved en
simpel søgning på Google

VH
/Carsten