Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafetten uge 10 - Natbilleder (skriv ~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 11-03-05 18:01

Hejsa.

Beklager denne forsinkede resultattråd.

Reglerne er som de plejer, og det sædvanlige webhotel kan bruges til upload.

Thomas Pedersen

Fra : Henrik Bjerregaard

Dato : 12-03-05 00:18

Her er mit bidrag
http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=131767

Jeg kan forøvrigt ikke komme på http://www.fotostafetten.dk/

Fra : Henrik Bjerregaard

Dato : 12-03-05 00:57

> Her er mit bidrag
> http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=131767

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=131767
Prøver lige igen det første link virker tilsyneladende kun i firefox

Fra : ;o\)-max-

Dato : 12-03-05 06:57

"Henrik Bjerregaard"

> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=131767
> Prøver lige igen det første link virker tilsyneladende kun i firefox

Der er ikke nogen af dem der virker her..hmm

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-03-05 17:12

"Henrik Bjerregaard" <h@rdcore.dk> skrev i en meddelelse
> Her er mit bidrag
> http://www.fotokritik.dk/visstort.html?pic=131767
>

> Jeg kan forøvrigt ikke komme på http://www.fotostafetten.dk/

Hej Henrik.

Jeg må indrømme, at billedet ikke siger mig det store. Der er mange
elementer på spil, og ikke noget rigtigt holdepunkt til alle linierne.
Måske, hvis du havde haft nogle personer eller et eller andet der bevægede
sig.

MVH
Thomas

Fra : Alex W

Dato : 12-03-05 14:32

> Reglerne er som de plejer, og det sædvanlige webhotel kan bruges til
> upload.

Så er der et billede i stafetten
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?album=15&pos=0

/Alex W

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-03-05 17:14

"Alex W" <alex@(fjern)skriverstuen.dk> skrev i en meddelelse

> Så er der et billede i stafetten
> http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?album=15&pos=0

Hejsa Alex.

Ja, du rammer sgu et ømt punkt her. Jeg er jo begejstret for havedamme, har
du nogle fisk i, for så vinder du, især hvis du siger vildkarper, hehe.
Billedet er ganske pænt, jeg må dog indrømme, at jeg finder skorstenen i
højre side af billedet en smule distraherende, men kan godt forstå, at du
har valgt at medbringe den, så du får lidt blå himmel med.

MVH
Thomas

Fra : Michael Bothager

Dato : 12-03-05 16:29

Thomas Pedersen wrote:
> Hejsa.
>
> Beklager denne forsinkede resultattråd.
>
> Reglerne er som de plejer, og det sædvanlige webhotel kan bruges til upload.

Jeg tror skisme jeg også vil prøve lykken denne gang :
http://michaelbothager.dk/da/stafet.html

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-03-05 17:15

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror skisme jeg også vil prøve lykken denne gang :
> http://michaelbothager.dk/da/stafet.html

Uha, plus for reklamen der er med, hehe. Jeg kan faktisk godt lide dit
billede, Michael, solnedgangen er flot og giver lige det ekstra pift det
skal have. Dog synes jeg godt, at eksponeringen måtte have været noget
længere, men det er jo en smagssag.

MVH
Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-03-05 22:48

Thomas Pedersen wrote:
> Beklager denne forsinkede resultattråd.

Så kører bussen!

http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2005/2005-03/2005-03-09/.cache/1024x639-CRW_6927.jpg

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-03-05 17:17

> Så kører bussen!

Hejsa Hans.

Det her kan jeg faktisk rigtig godt lide. Jeg ved, at det ikke har været
helt let at få skarpt, og panningen er faktisk blevet ret god hvis du
spørger mig. Tilpas med farver dog kan man godt se, at der har været gang i
de høje ISO-værdier.

MVH
Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-05 17:44

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> helt let at få skarpt, og panningen er faktisk blevet ret god hvis du
> spørger mig. Tilpas med farver dog kan man godt se, at der har været gang i

Det gjorde det ikke nemmere at få panningen skarp at det er taget
med fisheye :)

Jeg gider ikke lægge skjul på de høje iso-værdier mere, hvis jeg
ikke ønsker iso-støj hopper jeg i de fleste tilfælde ned på iso800
og benytter en sjat fill-flash.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 14-03-05 17:18

Ja, så kommer dommen. Jeg gider ikke gentage hvad jeg har skrevet til hver
enkelt billede, men blot konstatere at vinderen er:

Hans Jørgensen.

Tillykke med det, det er en stor ære at vinde stafetten . Din opgave er
så at finde på et emne for uge 12.

MVH
Thomas

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-03-05 17:49

Thomas Pedersen wrote:
> [...]
> Hans Jørgensen.
> Tillykke med det, det er en stor ære at vinde stafetten . Din opgave er

Uhm, det var jo ikke planen at vinde men tak alligevel

Nåmen, så må emnet for uge 12 være 'offentlig transport'.

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk