Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet uge 11 - emne er "stress" ;-)
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-03-05 11:04

Uge 11's emne er stress. Jeg ser frem til at se jeres tolkning af "stress".

Du kan uploade dine billeder på http://fotostafetten.dk (når jeg lige
finder ud af hvorfor jeg ikke kan oprette "emner" på fotostafetten.dk ?!?!?)

Vinderen bliver udråbt søndag i uge 11, og som sædvanlig vil jeg dømme
med hård hånd

Når du har smidt "vinderskudet" op, svarer du venligst lige tilbage i
denne tråd med et link til dit billede og dit navn i headeren af dit
svar. Eksempelvis: Fotostafet uge 11 - emne er "stress" [navn]

Og husk. Spread the word. Få alle dem du kender til at deltage. Det er
vigtigere at være med og lære, end det er at vinde!

--
Thomas Schreiber :oÞ
http://schreiber.se

Fra : Erik W.

Dato : 11-03-05 11:27

"Thomas Schreiber" skrev i

> Uge 11's emne er stress. Jeg ser frem til at se jeres tolkning af
"stress".

Spændende! - Lav et bidrag selv også Thomas, det er spændende at se hvordan
dommeren selv fortolker emnet. Det er også med til at kvalificere
emnevalget, hvis dommeren selv har gjort sig nogen tanker om hvordan man kan
lave et godt bidrag.

> Du kan uploade dine billeder på http://fotostafetten.dk (når jeg lige
> finder ud af hvorfor jeg ikke kan oprette "emner" på fotostafetten.dk
?!?!?)

Det gør Ole for dig

> [...]

> denne tråd med et link til dit billede og dit navn i headeren af dit
> svar. Eksempelvis: Fotostafet uge 11 - emne er "stress" [navn]

Øhøm - Torsdag i næste uge opretter du en emnetråd med headeren:
Fotostafetten: Indkomne billeder uge 11 - Stress -
Eller noget i den stil, det er bare vigtigt at der står "fotostafet" eller
"fotostafetten" så folk der ikke er interesserede kan smide fotostafetten i
killfilteret. Vi er jo ikke ude på at genere nogen.

> Og husk. Spread the word. Få alle dem du kender til at deltage. Det er
> vigtigere at være med og lære, end det er at vinde!

Way to go Thomas!

Mvh Erik

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 11-03-05 11:35

Erik W. wrote:

> Det gør Ole for dig

Nice to kow

> [...]
> "fotostafetten" så folk der ikke er interesserede kan smide fotostafetten i
> killfilteret. Vi er jo ikke ude på at genere nogen.

Ajaj captain! :-Þ

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Jan Bøgh

Dato : 11-03-05 12:33

Thomas Schreiber wrote:
> Uge 11's emne er stress. Jeg ser frem til at se jeres tolkning af
> "stress".

Du har jo selv lagt for: En hel stribe portrætter af 'Frodo Nifinger' der
venter på nye opgaver!

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på