Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Tokina AT-X 124 AF PRO DX
Fra : ab

Dato : 11-03-05 10:22

Dagens indlæg:

Objektivet er jo til at købe for en overkommelig pris:
http://www.grosche.de/src/index.php?key=artlfdnr&val=176167&referer=preissuchmaschine

Tokinas side:
http://www.thkphoto.com/news/news-pr101404.html

God beskrivelse her:
http://www.photoscala.de/node/view/759?from=60

Nogen her i gruppen, der har erfaring med ovennævnte (12-24 mm til Nikon,
Canon m.fl.) ? Har ikke kunnet finde link til nogen test.

ab

---
"... så vil konsekvensen blive daglige indlæg, hvor alle mulige poster
opslag, hvor de lige
skal anbefaler et givent produkt, som de mener er et godt tilbud..." - Niels
Riis Ebbesen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-03-05 16:30

In article <4231634b$0$707$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, ab wrote:
> [...]
>
> Nogen her i gruppen, der har erfaring med ovennævnte (12-24 mm til Nikon,
> Canon m.fl.) ? Har ikke kunnet finde link til nogen test.

Tokina annoncerer produkter, og så sender de dem på markedet 6-12 mdr
senere. Så til sommer kommer det nok.

Du kan også læse om det på det japanske site. World.altavista.com oversætter
japansk til engelsk.

Den er hurtigere end Sigma 12-24, og ser ud til at kunne tage filtre.
Så den er nok ikke helt uinteressant. Men jeg er spændt på at se
den op med Canon EF-S 10-22 der i øjeblikket sidder på tronen.

Fra : Kenneth K.

Dato : 11-03-05 16:51

On 11 Mar 2005 15:29:44 GMT, Povl H. Pedersen
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

> Tokina annoncerer produkter, og så sender de dem på markedet 6-12 mdr
> senere. Så til sommer kommer det nok.

Jeg ved ikke om det kan fåes herhjemme, men i Sverige kan det købes nu.

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-03-05 17:08

In article <opsnhczvap556gng@kk>, Kenneth K. wrote:

> Jeg ved ikke om det kan fåes herhjemme, men i Sverige kan det købes nu.

Det kan købes mange steder, men kan det leveres ?

Fra : ab

Dato : 14-03-05 22:04

> Det kan købes mange steder, men kan det leveres ?

Jeg har fundet et par steder, hvor objektivet angives til at være på lager -
men om det er tilfældet vides jo ikke.

- der er for øvrigt en test her:

http://dc.watch.impress.co.jp/cda/review/2004/12/09/607.html

Disse tegn ser ud til at være = Tokina "???"

ab

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-03-05 22:31

In article <4235fc5d$0$719$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, ab wrote:

> [...]
>
> - der er for øvrigt en test her:
>
> http://dc.watch.impress.co.jp/cda/review/2004/12/09/607.html
>
> Disse tegn ser ud til at være = Tokina "???"

World.altavista.com kan oversætte JP -> US