Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mobil Kamera
Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-03-05 23:00

Vi havde for noget tid siden en diskussion om film kamera ville være
outdatet om nogle år. Under diskussionen kom der frem at mobil kamera
efterhånden var på vej frem med kvalitets kameraer. Jeg satte mig selv for
at finde ud af om det kan passe at de kan være blevet så gode så jeg købte
en ny telefon og afprøvede den, resultatet for mig var direkte overraskende.

Det er en Sony Ericsson S700i jeg fik købt og afprøvet, resultatet har jeg
lagt på fotokritik
http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=131586

Extra billedet er den originale størrelse direkte fra kameraet.

Hvad syntes i? Når man tænker på at det er en mobil telefon der har taget
billedet.

Mvh
Simon

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-03-05 23:07

Simon Nielsen wrote:
> Hvad syntes i? Når man tænker på at det er en mobil telefon der har taget
> billedet.

Hvis man skal tage dine "tests" seriøse, skal du nok i gang om dagen med
sollys i stedet. Du starter i hvert fald ikke ud med at tage billeder
under optimale forhold

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-03-05 23:12

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> wrote in message

> Hvis man skal tage dine "tests" seriøse, skal du nok i gang om dagen med
> sollys i stedet. Du starter i hvert fald ikke ud med at tage billeder
> under optimale forhold

Nej det er ganske vist, jeg skulle bare lige se hvad det kunne. Jeg prøver
lige at tage nogle billeder under bedre forhold. Men er kaviliteten ikke
ganske ok?

Mvh
Simon

Fra : Allan

Dato : 10-03-05 23:20

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lige at tage nogle billeder under bedre forhold. Men er kaviliteten ikke

Hej Simon prøv at kigge lidt tilbage i gruppen.
Se Niels riis ebbesens tråd.
Lidt nede har jeg jeg lidt billeder fra en samsung tlf.
der er vist stadigvæk billeder på dk.binaer som hedder Tlf gråkort.
Mvh Allan

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-03-05 01:30

> Hej Simon prøv at kigge lidt tilbage i gruppen.
> Se Niels riis ebbesens tråd.
> Lidt nede har jeg jeg lidt billeder fra en samsung tlf.
> der er vist stadigvæk billeder på dk.binaer som hedder Tlf gråkort.

Jeg så lige tråden og det er vel mere et kamera med en telefon
begynder det at blive stort. JEg syntes nu det er fantastisk at kamera i
telefoner blevet så gode at man faktisk kan lave et billede der er værd at
kigge på

Mvh
Simon

Fra : Allan

Dato : 11-03-05 19:02

> [...]
> telefoner blevet så gode at man faktisk kan lave et billede der er værd at

Prøv at læse lidt længere

Mvh Allan og en plastik optik fra en samsung d500

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 10-03-05 23:17

> [...]
>
> Extra billedet er den originale størrelse direkte fra kameraet.
>
> Hvad syntes i? Når man tænker på at det er en mobil telefon der har taget

Mit indtryk er at det er OK for en mobiltelefon. Jeg ville aldrig selv sætte
pris på den funktion at min telefon havde et kamera, men sådan er man jo
forskellig, hehe. Men kunne du da ikke have kørt ud på marsken og have taget
solnedgangen, der er da langt kønnere derude Øv, I fik en fin solnedgang
derude, jeg var sgu tæt på at køre derud idag, men valgte ikke at gøre det,
for vi havde skyer her på østkysten, øvøvøv. Nå, men i weekenden skal I ikke
føle jer for sikre derude, hehe.

MVH
Thomas

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-03-05 01:33

> [...]
det,
> for vi havde skyer her på østkysten, øvøvøv. Nå, men i weekenden skal I

Jeg syntes også det er ok for en telefon, men jeg hælder nu stadig til mit
D1

Åh nej, du siger lige til så vi kan holde os inden døre når du kommer
drønene ej pjat, håber du får nogle gode billeder. jeg ville gerne med ud
på en fototur i weekenden, men jeg skal til Silkeblæs i Silkeborg i
weekenden.

Mvh
Simon

Fra : emj

Dato : 10-03-05 23:21

On Thu, 10 Mar 2005 22:59:44 +0100, "Simon Nielsen" <news@siho.dk>
wrote:

>Hvad syntes i? Når man tænker på at det er en mobil telefon der har taget
>billedet.

Jeg er bestemt ikke imponeret over kvaliteten, men man kan da se, hvad
det skal forestille.
Hilsen emj

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-03-05 01:31

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> wrote in message

> Jeg er bestemt ikke imponeret over kvaliteten, men man kan da se, hvad
> det skal forestille.

DU skal jo tænke på at der sidder et lille stykke plastik foran en lille
censor der udgør kameraet. Men man kan jo se hvad det forestiller.

Mvh
Simon