Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus Camedia C-7070 Wide Zoom
Fra : Niels

Dato : 10-03-05 17:30

hejsa jeg påtænker at købe Olympus c-7070 Wide zoom, se evt. her:

http://www.letsgodigital.org/html/events/CES-2005/Firstlook/olympus_C-7070_EN3.html
og her:
http://www.steves-digicams.com/2005_reviews/c7070.html
samt:
http://www.dpreview.com/reviews/specs/Olympus/oly_c7070wz.asp

jeg er i forvejen godt tilfreds med mit c-3030, men vil godt ha lidt mere
pixels og fart mm. at lege med, så jeg vil da bare sp. om det er et helt
tåbeligt foretagende ?

har fået en pris på 4300 i en alm. forretning.
--
MVH
Niels

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-03-05 17:49

"Niels" <wuf@wuf.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tåbeligt foretagende ?
>
> har fået en pris på 4300 i en alm. forretning.

HEJ NIELS - jeg har ikke tænkt mig at læse anmeldelserne
for derefter at rådgive dig, LÆS DEM SELV - bedre råd
bør du ikke kunne få.. mvh ;-max-

Fra : Niels

Dato : 10-03-05 18:07

jeg har skam læst det meste af det..... men derfor kunne der jo godt ligge
et godt råd og lure her

forøvrigt er der ikke rigtigt nogen reviews/tests ude endnu, men mere
specificationer.

--
MVH
Niels

Fra : emj

Dato : 10-03-05 18:55

On Thu, 10 Mar 2005 17:29:37 +0100, "Niels" <wuf@wuf.com> wrote:

>jeg er i forvejen godt tilfreds med mit c-3030, men vil godt ha lidt mere
>pixels og fart mm. at lege med, så jeg vil da bare sp. om det er et helt
>tåbeligt foretagende ?

Næh, jeg har selv en c-8080, men ville da have valgt c-7070, hvis den
havde været på markedet sidste år. Der er ikke den store forskel på de
to.
Hilsen emj

Fra : Niels

Dato : 13-03-05 09:11

anyway ....kameraet er bestilt og nu går jeg bare og venter

--
MVH
Niels