Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
gråand (fat lady)
Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-03-05 18:14

Der er ikke så meget at sige, dette billede vil pisse nogle af
Det kan jeg ikke tage mig af, hun har et flot bryst hvis det
er nogen trøst.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1473234

Fra : Jan Bøgh

Dato : 09-03-05 18:31

-max- wrote:
> Der er ikke så meget at sige, dette billede vil pisse nogle af

Mon dog?

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-03-05 22:00

"Jan Bøgh"

)

Fra : Morten Wartou

Dato : 09-03-05 18:34

-max- wrote:
> Der er ikke så meget at sige, dette billede vil pisse nogle af
> Det kan jeg ikke tage mig af, hun har et flot bryst hvis det
> er nogen trøst.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1473234

Hold da op hvor er hun fed! Hun er garanteret gravid. Eller missede jeg
noget da jeg sov i biologitimerne? Trist med den uideelle baggrund, ellers
fjong.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Tja... under normale omstændighedder ser jeg ikke Mortens sludder,
han er bare et opblæst narhoved som har købt et DSLR-kamera, og så

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-03-05 21:59

"Morten Wartou"

> [...]
> noget da jeg sov i biologitimerne? Trist med den uideelle baggrund, ellers

Det skal jeg ikke kunne sige, er det ikke noget med at
de lægger æg, de har ihvertfald mange bejlere i øjeblikket,
det er som om der er to fyre om hver lady - nå du syns
også der er noget galt med baggrundet, hehe.. -max-

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-03-05 23:09

In article <1tJXd.103884$Vf.3986156@news000.worldonline.dk>, -max- wrote:

> [...]
> det er som om der er to fyre om hver lady - nå du syns
> også der er noget galt med baggrundet, hehe.. -max-

Er det sådan noget her du tænker på ?
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1029&message=12578475

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-03-05 23:19

"Povl H. Pedersen"

> Er det sådan noget her du tænker på ?
> http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1029&message=12578475

Det er bare 24 carat tak for det Povl -max-

Fra : Morten Wartou

Dato : 09-03-05 23:19

> [...]
> det er som om der er to fyre om hver lady - nå du syns
> også der er noget galt med baggrundet, hehe.. -max-

Ah. Æg. Smart. :) To kan ikke gøre det:

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Ni-MH celler (Nickel Metal Hydrid) er p.t. den mest udbredte type
genopladelige celler, de indeholder ikke tungmetaller" - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Kruse

Dato : 09-03-05 21:39

Flot og skarp. Er det uden 1.4x TC?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-03-05 21:56

"Hans Kruse"
> Flot og skarp. Er det uden 1.4x TC?
>
> --
> Kind Regards,
> Hans Kruse

Ja - sådan nogen flyvende nogen er det nogen gange
meget fedt at have lidt plads i søgeren, tit ender de
ude i kanten af billedfeltet - det er en stor børge at
svinge rundt med, sådan en 500, lidt gaga men ind
imellem lykkes det alligevel.. -max-