Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 350D
Fra : Klaus Linnert

Dato : 09-03-05 17:00

Jeg påtænker at købe nævnte kamera, men tilsyneladende komer det ikke til
landet før sidst marts. Kender du nogle steder hvor man allerede nu kan få
det i hånden, helst i Storkøbenhavn?

Og er der nogle gode proff kommentar til dette kamera i al almindelighed?

Mvh Klaus

Fra : Tommy Jensen

Dato : 09-03-05 17:19

On Wed, 9 Mar 2005 16:59:34 +0100, "Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk>
wrote:

>Jeg påtænker at købe nævnte kamera, men tilsyneladende komer det ikke til
>landet før sidst marts. Kender du nogle steder hvor man allerede nu kan få
>det i hånden, helst i Storkøbenhavn?

Du konstaterer at Kameraet ikke kommer før i slutningen af marts
hvorefter du spørger om hvor man allerede nu kan købe det i KBH?

Hvis ikke du kan vente er det da bare at bestille hos B&H i New York,
de har det på lager nu til ca $900.

http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=371189&is=REG

Og sølvudgaven
http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=371188&is=REG

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 09-03-05 17:33

Hej Tommy.

Tak for dit svar, en ting er hvad man læser, en anden ting er hvad der er
sandt, så derfor mit spørgsmål om hvor.

Klaus

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 09-03-05 19:45

"Klaus Linnert" <klaus@linnert.dk> wrote in message
> Jeg påtænker at købe nævnte kamera, men tilsyneladende komer det ikke til
> landet før sidst marts. Kender du nogle steder hvor man allerede nu kan få
> det i hånden, helst i Storkøbenhavn?

Ifølge http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=126518 er der 1-2 dages
leveringstid på kameraet.

mvh
Flemming

Fra : BTG

Dato : 09-03-05 22:08

Hejsa!

Men den holder desværre ikke helt i praksis. Jeg bestilte et 350D hos
Getmore i mandags (som står til 1-2 dages levering), og de forventer
pt. at kunne levere fra d. 14/3. Om dette så kommer til at holde, må
praksis vise

Mig bekendt er der endnu ingen i DK der kan levere kameraet, men det
er da så småt ved at være ude i _nogle_ af butikkerne i USA og
Austrailien. Se evt. mere her:

http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1031

Mvh.
Karsten

Fra : BTG

Dato : 14-03-05 20:52

Hejsa!

Her kommer lige en update på nedenstående:

Forventet leveringsdato er nu 16/3-05

Mvh.
Karsten

Fra : BTG

Dato : 16-03-05 20:35

Hejsa!

Karstens oplysningsservice (APS) kan nu oplyse, at forventet
leveringsdato netop er rykket til:

23/3-05

Mvh.
Karsten

On Mon, 14 Mar 2005 20:52:12 +0100, BTG

Fra : BTG

Dato : 17-03-05 16:51

Hejsa!

Og i dag kan Karsten oplysningsservice informere om, at kameraet netop
er blevet frigivet i DK & er på vej med posten - JUBIII

Dezwærre skal jeg ud at rejse og kan derfor først hente det på
tirsdag, men pyt ...

Mvh.
Karsten

On Wed, 16 Mar 2005 20:35:10 +0100, BTG