Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Link til godt og billigt flashanlæg.
Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 09-03-05 12:23

Jeg har nu modtaget mit "Wallimex" flashanlæg fra:

http://www.foto-walser.de/index_de.htm

3 Flash med 300 Ws (ledetal ca 60)
3 Stativer op til 2,56m
3 hvide paraplyer
1 infrarød udløser til kameraet

For det hele kun 3800,-

Kvaliteten er god til prisen.

Jeg valgte CY - 300, da jeg mente den har bedste pris/ydelse forhold.

Den er variabel i tre trin, men de fås også med trinløs regulering.

Jeg tog lige dette billede med kun 1 flash. :

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=131201

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Klaus Madsen

Dato : 13-03-05 02:16

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg valgte CY - 300, da jeg mente den har bedste pris/ydelse forhold.
>
> Den er variabel i tre trin, men de fås også med trinløs regulering.

Jeg har også købt mit flashanlæg hos dem.

Jeg valgte CY-350 med trinløs regulering og var ganske godt tilfreds,
indtil jeg for et par dage siden modtog et brev fra dem om at skulle dem
tilbage
da der var fundet fejl på dem.
Ganske god service vil nogle sikkert sige, men sk... irriterende når man
næsten lige har købt dem.

Mvh. Klaus

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 13-03-05 08:19

"Langgaard Bærbar" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har nu modtaget mit "Wallimex" flashanlæg fra:

> [...]

det lyder godt nok billigt!!!!!!!
Kan man få dig til at tage et par billeder AF dette udstyr, altså billed af
flash,stativer.....

Det kunne man helt klart blive fristet til....Hvad taget de i transport..??

Grunden til Jeg spørger dig og ikke læse på siden er at jeg ikke fatter
tysk, har aldrig lært det:0)...

mvh torben
send gerne billeder på denne mail..

big@(FJERNDETTE)city.dk

Fra : Lars Troels

Dato : 17-03-05 08:44

:

> Kvaliteten er god til prisen.
>
> Jeg valgte CY - 300, da jeg mente den har bedste pris/ydelse forhold.
>
> Den er variabel i tre trin, men de fås også med trinløs regulering.

Jeg har for nyligt købt hos www.elfoflash.dk og er rigtig godt tilfreds. Jeg
blev meget forbavset over hvor god kvaliteten og funktionaliteten viste sig
at være. Jeg har tidligere arbejdet med Elincrom, Broncolor og Courtenay. Så
sammenligningsgrundlaget skulle være godt nok.

Hilsen

Lars T.
www.larstroels.dk