Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Har vi en frisk fotograf i Odense?
Fra : Michael Lund

Dato : 08-03-05 22:29

I forbindelse med at jeg hjælper en dansk-amerikaner med sin
slægtsforskning. Har han sendt mig et billede fra 1915 af ejendommen
Vestergade 82, Odense.

http://megapixel.dk/vis/billede/290141/3//Vestergade_1915.jpg

Den huser vist i dag Inspiration.

Er der en frisk fotograf der kan tage et nutids billede fra nogenlunde samme
vinkel (pas på den formentlig øgede trafik).

På forhånd tak
Michael Lund
Videbæk

Fra : Henrik Bjerregaard

Dato : 09-03-05 00:06

> Er der en frisk fotograf der kan tage et nutids billede fra nogenlunde
samme
> vinkel (pas på den formentlig øgede trafik).

Det vil jeg da gerne men er du helt sikker på at det er nr 82 ? Det liner
mere noget på den anden side af vejen synes jeg

Kan jeg sende billedet på den mail du har brugt her ?

Fra : Michael Lund

Dato : 09-03-05 01:04

Henrik

Det er helt sikkert 82. Inspiration ligger såvidt jeg kan se via deres
hjemmeside i den ene halvdel af bygningen og fortsætter så ovre i
nabobygningen der er lavere.

Nummeret kan også ses over porten mellem bogstaverne.

Du kan godt sende på mailadressen jeg bruger her.

Det er som sagt selve den store bygning jeg vil have et billede af og helst
i nogenlunde samme vinkel.

Mvh.
Michael Lund

Fra : N/A

Dato : 09-03-05 12:02

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-03-05 12:02

"J. Jørgensen"

> Følgende er sendt direkte til Michael:
> Hej Michael
> Jeg har lige lavet noget til dig, som jeg håber du kan bruge.
> Som du kan se så er tagetagen blevet renoveret engang idet der ikke mere er
> kviste på ejendommen.
> Fortæl mig lige om du har modtaget billederne i brugbar stand.
> Hilsen
> Jørgen Jørgensen

Er du åndsvag mand, haha jeg vil sku da ikke have dine billeder
slet det 1,2mb indlæg STRAKS..-max-

Fra : J. Jørgensen

Dato : 09-03-05 11:48

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der en frisk fotograf der kan tage et nutids billede fra nogenlunde
> samme vinkel (pas på den formentlig øgede trafik).

Undskyld - undskyld mange gange.
Jeg tænkte ikke lige på, at dette ikke er en binær gruppe.
Jeg vil forsøge at slette den igen.

Hilsen
Jørgen