Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder og søde godter
Fra : Michael Bothager

Dato : 07-03-05 22:03

Hejsa

Lidt nye billeder til offentlig beskuelse. AL kritik, ros ris osv.
modtages.

Obs! Ingen fugle, men der er lidt af menneskelig interesse, noget
"postkort-pseudoromantik" og andre slige emner (og en næsten bar pige
der smider tøjet (-: )

Kik og skyd løs.

http://www.michaelbothager.dk/da/people/200503DA00236.html
http://www.michaelbothager.dk/da/places/200503DA00234.html
http://www.michaelbothager.dk/da/people/200503DA00390.html
http://www.michaelbothager.dk/da/people/200503DA00285.html
http://www.michaelbothager.dk/da/places/200503DA10145.html
http://www.michaelbothager.dk/da/places/200503DA00328.html
--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : KNL DtP

Dato : 07-03-05 23:02

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse

> Lidt nye billeder til offentlig beskuelse. AL kritik, ros ris osv.
> modtages.

Lækre skud med glimrende brug af lys og skygge. Jeg er selv en tilhænger af
varme farver, så jeg klapper i hænderne, når hvidtebalancen får et skub mod
højre :)

http://www.michaelbothager.dk/da/people/200503DA00236.html

Den hører næsten hjemme hos pressefoto - den har masser af sjæl og historie.
Spotlyset på damen er vel fremkommet med flash, eller burn og dodge? Det er
under alle omstændigheder en rigtigt lækker serie.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Michael Bothager

Dato : 07-03-05 23:33

KNL DtP wrote:
> [...]
> varme farver, så jeg klapper i hænderne, når hvidtebalancen får et skub mod

Tak-tak. Jeps, varm og kontrastrigt og også sådan jeg bedst kan lide det

Det er lidt dodge der er lavet.

Fra : Hans Kruse

Dato : 07-03-05 23:50

> [...]
>
> http://www.michaelbothager.dk/da/people/200503DA00236.html
>
> Den hører næsten hjemme hos pressefoto - den har masser af sjæl og

Helt fedt billede, der fanger. Ellers flot serie!

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Michael Bothager

Dato : 10-03-05 22:43

Hans Kruse wrote:

> af

> mod

> historie.
>
> Helt fedt billede, der fanger. Ellers flot serie!

Hejsa, og tak.

Fra : Morten Wartou

Dato : 07-03-05 22:12

Michael Bothager wrote:
> [...]
>
> Obs! Ingen fugle, men der er lidt af menneskelig interesse, noget
> "postkort-pseudoromantik" og andre slige emner (og en næsten bar pige

Du er sgu' god til at fange et godt lys - den skal du have. Fin serie. Jeg
synes især det første er en lækkerbisken.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Ni-MH celler (Nickel Metal Hydrid) er p.t. den mest udbredte type
genopladelige celler, de indeholder ikke tungmetaller" - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael Bothager

Dato : 07-03-05 23:37

Morten Wartou wrote:

> Du er sgu' god til at fange et godt lys - den skal du have. Fin serie. Jeg
> synes især det første er en lækkerbisken.

Hej Morten

Tak for orderne. Jeg er selv tilfreds med det billede med de 2
pensionister.

Fra : OCB

Dato : 08-03-05 19:05

> [...]
>
> Obs! Ingen fugle, men der er lidt af menneskelig interesse, noget
> "postkort-pseudoromantik" og andre slige emner (og en næsten bar pige der

Flot Michael. Jeg besøger jænvligt din side med stor interesse, du er dygtig
og det er en fornøjelse at browse dine billeder. Disse er ingen undtagelse.

Med venlig hilsen
Ole Condrup Boesen
http://www.condrup.dk

Fra : Michael Bothager

Dato : 10-03-05 22:44

OCB wrote:
> "Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse

<snip>

> Flot Michael. Jeg besøger jænvligt din side med stor interesse, du er dygtig
> og det er en fornøjelse at browse dine billeder. Disse er ingen undtagelse.

Hej Ole, og tak for de venlige ord.