Foto
IBM760 5420
Teil 3020
[link] til dem der har SB800
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-03-05 22:03

Faldt over dette udmærkede PDF dokument. Det beskriver flere forskellige
situationer, hvor man får mest ud af sin flash. Den er primær myntet på
SB800, men idéerne kan sikkert bruges på andre flash også.

http://www.nikonusa.com/pdf/SB800_techniques.pdf

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : KNL DtP

Dato : 07-03-05 23:15

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Faldt over dette udmærkede PDF dokument. Det beskriver flere forskellige
> situationer, hvor man får mest ud af sin flash.

Lækkert gennemgang - den ryger i printeren i morgen.

> Den er primær myntet på
> SB800, men idéerne kan sikkert bruges på andre flash også.

Ja, det er nok mest til Nikon-folket, men de fleste features findes også på
min Canon 550EX.

Tak for linket!

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 08-03-05 07:50

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
> forskellige situationer, hvor man får mest ud af sin flash. Den er
> primær myntet på SB800, men idéerne kan sikkert bruges på andre flash

Linket er vel især til dem, der IKKE har en SB800.
Dokumentet ligger i kassen sammen med SB800 (gjorde i hvert fald i min)!

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på