Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udsendelse om Fotografer
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 07-03-05 20:06

Hej

På onsdag den 9/3 kl. 20.35 kommer der en udsendelse om en portrætfotograf
og en modefotograf.

mvh
Gerner

Fra : Søren Blom

Dato : 07-03-05 20:07

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev
> På onsdag den 9/3 kl. 20.35 kommer der en udsendelse om en portrætfotograf
> og en modefotograf.

hvor?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 07-03-05 21:09

On Mon, 7 Mar 2005 20:07:28 +0100, Søren Blom wrote:

> "Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev
>>
> hvor?

På DR1

20:35 Nationen (TTV) (4)
Reportageserie: Portrætfotograf og...
Reportageserie: Portrætfotograf og modefotograf.
De er begge fotografer, men deres fokus er meget forskelligt.
Modefotografen Steen Tronsgaard færdes blandt modeller og kunstnere, mens
hverdagen for portrætfotografen Steen Gauss er fyldt med latter og leg,
når han fotograferer nationens skolebørn.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Erik W.

Dato : 08-03-05 08:55

"Jens Stadsgaard" skrev i en meddelelse
> [...]
> hverdagen for portrætfotografen Steen Gauss er fyldt med latter og leg,
> når han fotograferer nationens skolebørn.

Det kunne nemt risikere at være en rigtigt god udsendelse. Jeg har set en
del af de andre udsendelser i samme serie, og det er noget helt specielt.
Ideen er at man tager to mennesker med meget forskellig livsstil og sætter
dem op imod hinanden.

Nu håber jeg bare at jeg selv husker at se den

Mvh Erik

Fra : Poul I.

Dato : 08-03-05 17:04

> "Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev

> [...]
Link:
http://presse.dr.dk/presse/Article.asp?articleID=21322

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-03-05 20:19

"Gerner Majlandt"
> Hej
>
> På onsdag den 9/3 kl. 20.35 kommer der en udsendelse om en portrætfotograf
> [...]

Hmm - svarer det lidt til at der imorgen udkommer en masse aviser
med en masse reportage billeder - hvis du vil dele noget info, ville
det sku' være fedt om du lagde lidt hjerte og engagenment i det. -max-