Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billig digitalkamera...
Fra : AlekS

Dato : 07-03-05 11:16

....mellem kr. 1000 - 1500, der kan anbefales ?? Evt. med info, hvor ( helst
i butikker herhjemme ) kan købes ( evt. tilbud her og nu og lignende )

Det er en god veninde af mig, der spørger og jeg vil gerne hjælpe, så vær
venlige at komme
med nogle input

PFT

AlekS

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 07-03-05 11:36

AlekS wrote:
> [...]
> i butikker herhjemme ) kan købes ( evt. tilbud her og nu og lignende )
>
> Det er en god veninde af mig, der spørger og jeg vil gerne hjælpe, så vær

www.edbpriser.dk har en glimrende søgemaskine, hvor du kan sætte en max
pris og andre søgekriterier. Det spml du stiller, bliver typisk stillet
10-20 gange pr måned, så prøv evt en google søgning. Google har en
glimrende søgefunktion i nyhedsgrupperne.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : AlekS

Dato : 07-03-05 12:07

Tja, det er måske rigtigt hvad du siger, men alligevel ikke helt...
Ja, jeg kan sagtens finde en liste med div. billige kameraer på edbpriser.dk
eller noget andet sted, men
jeg ville gerne høre om nogen kunne anbefale nogle specifike modeler ud fra
egen erfaring eller lignende...en model, der gerne skulle ligge i førnævnte
prisleje

med venlig hilsen
AlekS

Fra : Ole

Dato : 07-03-05 16:35

AlekS wrote:
> [...]
> egen erfaring eller lignende...en model, der gerne skulle ligge i førnævnte

Hvis du mente noget med din forespørgsel, kunne de evt. fortælle hvad
det skal bruges til (ud over at tage billeder) og hvor stort det må
være, skal der være man. muligheder osv. Den anbefalede Canon kunne eks.
være for stor for damen, ikk´?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt design og nye billeder på:

Fra : David Rasmussen

Dato : 07-03-05 12:06

AlekS wrote:
> [...]
> i butikker herhjemme ) kan købes ( evt. tilbud her og nu og lignende )
>
> Det er en god veninde af mig, der spørger og jeg vil gerne hjælpe, så vær

Jeg var igennem en enorm undersøgelsesrunde på mange timer hver dag i
flere uger. Jeg endte med Canon Powershot A510 som jeg varmt kan anbefale:

http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_a510_a520-review/index.shtml

fås billigst her:
http://www.kamerashop.dk/produkter.asp?catcode=23&id=2605

/David

Fra : AlekS

Dato : 07-03-05 14:57

Tak for det - den slags info var netop det, jeg var ude efter!

Mange tak!

Fra : ab©

Dato : 07-03-05 15:59

"AlekS" <vrisca_dupetariaXX@yahoo.com> efterlyser tilbud på billige
digitalkameraer ..

Jeg faldt over et tilbud på Brugsens net-butik: Epson L-400 til kr. 999,-.
Det ser rimeligt ud (4 MP - 3xZoom), men det er noget vanskeligt at finde
oplysninger om det på nettet.

F.eks. her:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0000UYS5I/kelkoo-2004-photo-21/ref%3Dnosim/202-5576147-9804661,
men det lyder jo næsten for godt til at prisen er rigtig her i DK ?

Mvh. ab

Fra : Brian Lund

Dato : 07-03-05 23:12

> [...]
> i butikker herhjemme ) kan købes ( evt. tilbud her og nu og lignende )
>
> Det er en god veninde af mig, der spørger og jeg vil gerne hjælpe, så vær

Canon Powershot A400 og A75 har jeg selv erfaringer med, og de er begge
meget gode!
Powershot A510 er den nye afløser for A75, med 4x optisk zoom istedet for
3 - Det er sikkert lige så godt som A75...

Brian