Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par billeder fra KBH Zoo idag
Fra : Tommy Jensen

Dato : 06-03-05 19:36

Fra : KNL DtP

Dato : 06-03-05 19:46

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i en meddelelse
news:n8jm219us8d0io7f76g946a55n35did6ca@4ax.com...

> http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo050306leopard1.jpg

Lækkert skud med et godt udtryk. Jeg havde nok beskåret den meget kraftigere -
altså lige over ryggen på leoparden og lige efter knurhårene. Den megen
baggrund synes jeg ikke bidrager med noget. Der er også noget flare helt for
oven.

> http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo050306leopard2.jpg

Herligt udtryk og sikke nogle bisser! Dejlig tæt beskæring. Desværre er der
noget inde over øjet/panden i venstre side - hegn? Det er meget synd, da lyset
ellers er rigtigt flot.

> http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo050306penguin1.jpg

Dejlig skarp og detaljeret. Fin tegning i såvel skygge som højlys. Den sorte
"klump" i baggrunden forstyrrer lidt - frem med klonbørsten.

Så alt i alt flotte skud! Desværre er hegn et problem - for hverken udstyr,
teknik, dyr eller vejret fejlede noget...

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-03-05 20:05

"Tommy Jensen"

> Jeg var i zoo idag i det dejlige men kolde vejr.

> [...]

De er sku flotte - man har ikke fornemmelsen af at de
er taget i zoo.. -max-

Fra : Morten Wartou

Dato : 06-03-05 20:26

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var i zoo idag i det dejlige men kolde vejr.

> [...]

Absolut fine. Især det første - sikke et udtryk, men måske lidt for meget
top med.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Tja... under normale omstændighedder ser jeg ikke Mortens sludder,
han er bare et opblæst narhoved som har købt et DSLR-kamera, og så

Fra : Tommy Jensen

Dato : 07-03-05 16:53

On Sun, 06 Mar 2005 19:35:46 +0100, Tommy Jensen
<usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> wrote:

>Jeg var i zoo idag i det dejlige men kolde vejr.
>
>http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo050306leopard1.jpg

Både Kristian og Morten forslog en lidt tættere beskæring så det har
jeg prøvet her:

http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo050306leopard1a.jpg

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.