Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kamera, er det godt?
Fra : Kasper Wittendorff

Dato : 06-03-05 19:29

http://www.pixmania.com/dk/dk/53665/art/fuji/finepix-s3500.html

jeg fandt det her kamera og jeg kan ikke finde ud af om det er godt. Her der
tænker jeg på hvor hurtig den er til at tage billedet når man trykker på
knappen og om den er lang tid om at gemme billedet??
og i forhold til Olympus C-160... det er nemlig ret langsomt.
MVH Kasper W

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-03-05 19:32

"Kasper Wittendorff"

> [...]
> knappen og om den er lang tid om at gemme billedet??
> og i forhold til Olympus C-160... det er nemlig ret langsomt.

Kan du ikke bare skrive navnet på kameraet istedet for at
linke til et komersielt site, det er godt nok træls at folk er
sådovne når de ber om hjælp, på grænsen af SPAM. -max-

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-03-05 23:09

In article <422b4bca$0$698$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Kasper Wittendorff wrote:
> [...]
> knappen og om den er lang tid om at gemme billedet??
> og i forhold til Olympus C-160... det er nemlig ret langsomt.

Læs anmeldelser på www.dpreview.com og www.stevedigicams.com

Som udgangspunkt, så er udløserforsinkelsen på sådanne kameraer under
5 sekunder, og de bruger som regel under 20 sekunder om at gemme
billedet. Hvis du vil have noget hurtigt, så skal du nok over
i Canon 350D/20D eller Nikon D70.

Jeg gætter på at kameraet er et S3500 ? Alene det faktum at det
kun kan klare 10 fps i filmklip indikerer, at det er et langsomt
kamera. Men tag da ned i den lokal bix og prøv nogle og få noget
rådgivning.