Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Zen og kunsten at være gås
Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-03-05 14:10

Mit bedste gåse billede fra igår, syns jeg da selv. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1470496

Fra : Michael Bothager

Dato : 06-03-05 14:35

-max- wrote:
> Mit bedste gåse billede fra igår, syns jeg da selv. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1470496

der er en overfed stemning i billedet. baskede gåsen med vingerne, eller
var den på glidetur?

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-03-05 14:54

"Michael Bothager"

> der er en overfed stemning i billedet. baskede gåsen med vingerne, eller
> var den på glidetur?
>
> --
> Med venlig hilsen / Kindest regards
> Michael Bothager

Vi baskede begge to, jeg kan sku ikke huske om han
baskede lige her, havde mest i tankerne at AF'en ikke
skulle blive mere forelsket i baggrunden end fuglen.
Det er så surt når det sker, hehe. tak for det Michael. -max-