Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt gammelt billede
Fra : Morten Wartou

Dato : 05-03-05 23:35

Halløj!

Jeg kom lige til at kigge på nogle af mine "gamle" billeder (det er blevet
så let efter jeg fik Picasa2 installeret), og faldt over dette. Hvad siger I
til det?

http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1470035

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Ni-MH celler (Nickel Metal Hydrid) er p.t. den mest udbredte type
genopladelige celler, de indeholder ikke tungmetaller" - Niels Riis Ebbesen

Fra : Morten Wartou

Dato : 05-03-05 23:37

Morten Wartou wrote:
> [...]
>
> Jeg kom lige til at kigge på nogle af mine "gamle" billeder (det er
> blevet så let efter jeg fik Picasa2 installeret), og faldt over

Når nu der står "nyt gammelt billede" i emnelinien, er det blot fordi jeg
lider af en mindre defekt i min hjerne. Tag jer ikke af det. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Tja... under normale omstændighedder ser jeg ikke Mortens sludder,
han er bare et opblæst narhoved som har købt et DSLR-kamera, og så

Fra : ab

Dato : 06-03-05 09:46

"Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse

>....... (det er blevet så let efter jeg fik Picasa2 installeret) ........

Hvad er det for en størrelse - fortæl, fortæl

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1470035

Dit foto er et af den slags vi sikkert alle falder for på vores ferie - en
mængde eksotiske indtryk, der er vanskelig at fastholde i "et hug". Det
viser jo hvor rodet verden er indrettet, men du skulle nok have valgt at
begrænse dig. Ryggen af en person på vej ind ville have skabt en smule mere
ro, men ikke hævet resultatet op over "ferie-knipseri".

ab

Fra : Morten Wartou

Dato : 06-03-05 09:54

ab wrote:
> "Morten Wartou" <detteskalfjernesnews@wartou.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en størrelse - fortæl, fortæl
Det er et Google-ejet produkt, et stykke billedorganiseringssoftware.
RAW-support og det hele. Mægtigt fint, synes jeg. At det endog er gratis,
gør det jo ikke værre. :) http://www.picasa.com/

> [...]
> have valgt at begrænse dig. Ryggen af en person på vej ind ville have
> skabt en smule mere ro, men ikke hævet resultatet op over
Hehe. Sidst jeg postede et feriebillede med en person med ryggen til, fik
jeg hug. ;) Nuvel, ja, der er ganske meget forskelligt i billedet - måske
for meget. Jeg faldt for farverne, både da jeg var der, og da jeg vendte
tilbage til billedet hér næsten et år senere. At jeg måske lige har givet
dem en tand for meget, er en anden sag. :)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Jeg er jo ikke ansat til at undervise i denne gruppe, men hvis du
over en længre periode viser, at du bidrager til denne gruppe med