Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb/salg af brugte objektiver i Danmark
Fra : rauhe2000@gmail.com

Dato : 04-03-05 20:49

Hej,
Er der nogen der kender gode steder at købe brugte objektiver i DK?
Jeg har været inde at se på www.dba.dk (den blå avis) og der er
rimeligt mange, men jeg tænkte at der måske var et decideret brugt
foto udstyrs side et eller andet sted.
Det skal være i DK, da jeg vil teste objektiverne selv før jeg
betaler.

Jeg har været inde i en del forretninger der handler med brugt udstyr,
men de virker rimeligt dyre. Mange objektiver koster det samme brugt i
butikkerne som de koster fra ny på www.technikdirekt.de.

Tak!
hilsen
John

Fra : John Friis Løndal

Dato : 04-03-05 21:17

On 4 Mar 2005 11:48:36 -0800, rauhe2000@gmail.com wrote:

>Hej,
>Er der nogen der kender gode steder at købe brugte objektiver i DK?

Hvad med gruppen:
dk.marked.privat.foto eller qxl.dk

Mvh
John

Fra : rauhe2000@gmail.com

Dato : 04-03-05 21:26

Ja, jeg så lige dk.marked.privat.foto da jeg havde postet ;) men QXL
har jeg aldrig prøvet, det vil jeg da lige gøre! takker....
/John