Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par pipfugle og en enkelt ko
Fra : Erik W.

Dato : 03-03-05 22:47

Jeg var ude i det dejlige vejr idag at kigge efter vejrfugle. Desværre er
der ikke så mange tilbage, - nok fordi alt efterhånden er ribbet af
dompapper og sjaggere. Jeg fandt dog en enkelt samarbejdsvillig villig
model:

http://w-foto.dk:8080/displayimage.php?pos=-28

Husk som altid i et coppermine galleri at klikke på billedet for at få stor
størrelse.
Resten af serien er her:

http://w-foto.dk:8080/thumbnails.php?album=1

kritik og kommentarer modtages gerne.

Også af denne dejlige ko på photosig:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1468269&forward=user
Jeg synes ellers selv at det er et sjovt billede, men ikke en kommentar har
jeg fået på det.

Mvh Erik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-03-05 11:25

"Erik W."
> [...]
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1468269&forward=user
> Jeg synes ellers selv at det er et sjovt billede, men ikke en kommentar har

"Kritik og kommentar modtages gerne" Hahaha, ja det kan jeg sku da
godt forstå - de er næsten uhyggelige, personligt finder jeg det frastødende
når folk laver den slags billeder - De er bare for goe Erik -max-

Fra : Erik W.

Dato : 04-03-05 19:27

"-max-"skrev i news:5IWVd.102937$Vf.3966036@news000.worldonline.dk...

> [...]
frastødende
> når folk laver den slags billeder - De er bare for goe Erik -max-

Tusind tak Max - det varmer på en dag hvor man var ved at fryse r*ven af
sammen med Jesper ude ved Sletterhage Fyr.

Mvh Erik

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 05-03-05 15:59

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tusind tak Max - det varmer på en dag hvor man var ved at fryse r*ven af
> sammen med Jesper ude ved Sletterhage Fyr.

Ja, det var godt nok koldt - men flot derude.
Tre kvarter i frosten og vi var godt sprøde i kanten.
Jeg er dog ingenlunde færdig med Sletterhage endnu.

Iøvrigt et par gode billeder, Erik!
Især er koen lækker.

Jesper Nielsen
aka