FrontPage på web og ikke-FP i subweb?
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 27-05-01 22:24

Jeg har lejet mig ind på et webhotel, hvor jeg har
FrontPage-extensions. Mit hovedweb bruger FrontPage ext. Men på min
webhotel-suite har jeg masser af plads og kunne derfor godt tænke mig
at flytte nogle andre websider ind som subwebs (det må jeg godt for
hotelejeren).

Hvordan gør jeg nu det?

Jeg kan naturligvis ikke bruge shared borders andre steder end i
hoved-webbet. Og jeg kan tilsyneladende heller ikke bruge themes, der
går i hvert fald ged i det.

Men kan jeg overhovedet lægge subwebs ind, når jeg har FrontPage
Extensions?
--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-05-01 06:34

Naturligvis. Publish til http://www.ditdomænenavn.com/subwebnavn/

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 30-05-01 18:35

On Mon, 28 May 2001 07:34:19 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Naturligvis. Publish til http://www.ditdomænenavn.com/subwebnavn/

Tak. Det ser ud til at virke fint. Jeg skal bare have det som et
selvstændigt web her på harddisken og ikke som subfolder under et
andet web. Ikke?

--
Venlig hilsen Kirsten

Fra : Jens Peter Karlsen