Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto CD
Fra : Sølvsten

Dato : 03-03-05 19:49

Finder der et freeware program, der gør det muligt at brænde mine
digitale billeder over på en CD så jeg kan se dem på mit fjernsyn ?

Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Richard

Dato : 03-03-05 21:11

Sølvsten wrote:

> Finder der et freeware program, der gør det muligt at brænde mine
> digitale billeder over på en CD så jeg kan se dem på mit fjernsyn ?

??Hvis du har en cd-brænder, har du vel også et program dertil? - kan
din dvd-afspiller da ikke læse JPEG-filer fra dit kamera?

Kan den læse JPEG, skal du bare brænde dem på en cd, så finder
dvd-spilleren selv rundt i mapperne...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-03-05 22:03

In article <42285bea.4551078@news.tele.dk>, Sølvsten wrote:

> Finder der et freeware program, der gør det muligt at brænde mine
> digitale billeder over på en CD så jeg kan se dem på mit fjernsyn ?

Der er masser.

iPhoto / iDVD er fremragende på MacOS X
cdrdao / mkisofs / cdrecord med diverse front ends er fremragende under
Linux.

Derudover kan de fleste DVD afspillere til under 3-400 kr læse JPEG.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-03-05 10:28

On Thu, 3 Mar 2005 21:02:39 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:
klip

>Derudover kan de fleste DVD afspillere til under 3-400 kr læse JPEG.

Men de kan desværre kun vise som slideshow, jeg vil gerne
kunne køre manuelt, et billede ad gangen
mvh Ebbe

Fra : Simon Nielsen

Dato : 04-03-05 11:38

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote in message
> [...]
> klip

> Men de kan desværre kun vise som slideshow, jeg vil gerne
> kunne køre manuelt, et billede ad gangen

Det er der altså også en del der kan min gamle dvd kunne sagtens køre
manuelt slideshow.

Mvh
Simon

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 04-03-05 14:41

On Fri, 4 Mar 2005 11:38:22 +0100, "Simon Nielsen" <news@siho.dk>
wrote:
klip
>Det er der altså også en del der kan min gamle dvd kunne sagtens køre
>manuelt slideshow.
>
>Mvh
>Simon

Det kan min også, men kun hvis den er brændt som VCD
mvh Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 10:16

> Finder der et freeware program, der gør det muligt at brænde mine
> digitale billeder over på en CD så jeg kan se dem på mit fjernsyn ?

Hej

Jeg bruger Proshow Gold http://www.photodex.com/products/proshowgold/. Det
program bruger jeg. Det er enkelt at bruge og giver nogle flotte resultatet.
Med programmet kan du lave et show der består af billeder, musik og video.
Herefter kan du lave et show der kan køre på pc'en, screensaver, web show
eller en DVD film der vises på tv.

Det er godt nok ikke et frreware program, men tilgængel koster det kun ca.
400 Dkr.

VH
Per

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-03-05 17:08

Sølvsten wrote:
> Finder der et freeware program, der gør det muligt at brænde mine
> digitale billeder over på en CD så jeg kan se dem på mit fjernsyn ?

Det kan de fleste brænderprogrammer - f.x. kan Nero gøre det....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-03-05 20:45

> Det kan de fleste brænderprogrammer - f.x. kan Nero gøre det....
>
> Jan
>
> --
> Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
> Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
> Erstat invalid med dk ved mail - men indlæg bør besvares i gruppen.
++++++++++++++++++++

Hej.

Nu var det et freeware program hen søgte.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : goodokally@yahoo.com

Dato : 07-03-05 06:52

See if Photo2VCD(http://www.photo2vcd.com) will do what you want. It
helps you to burn your digital photo slideshow to VCD with lots of
transition effects and selection menu. It is not a freeware program,
but it is inexpensive. Have a try and good luck.