Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flashkort priser
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 02-03-05 23:58

Hvad er de nede i efterhånden, f.eks 1GB? Jeg kender en der tager en tur til
USA, mon ikke de er billige der?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Tommy Jensen

Dato : 03-03-05 07:37

On Wed, 2 Mar 2005 23:57:57 +0100, "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk> wrote:

>Hvad er de nede i efterhånden, f.eks 1GB? Jeg kender en der tager en tur til
>USA, mon ikke de er billige der?

www.edbpriser.dk

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : pwee

Dato : 03-03-05 13:39

> Hvad er de nede i efterhånden, f.eks 1GB? Jeg kender en der tager en tur
> [...]
prøv webcrawler eller google
//pwe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-03-05 13:57

Preben Riis Sørensen wrote:
> Hvad er de nede i efterhånden, f.eks 1GB? Jeg kender en der tager en
> tur til USA, mon ikke de er billige der?

Som andre skriver, så kan du finde priserne på www.edbpriser.dk

Men 1gb kan købes for under 500 kr - så man skal nok ikke tage turen til USA
bare for flash-kortets skyld

Jan
Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-03-05 14:31

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote in message
> Hvad er de nede i efterhånden, f.eks 1GB? Jeg kender en der tager en tur
til
> USA, mon ikke de er billige der?

Prisforskelle er så små i dag på flashkort at det ikke kan betale sig.

Mvh
Simon

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 03-03-05 19:22

"Simon Nielsen" <news@siho.dk> skrev i en meddelelse

> til
>
> Prisforskelle er så små i dag på flashkort at det ikke kan betale sig.

Han skal af sted af andre grunde Og han skal endda ind i en butik
desangående, så må jeg hellere få fat på 1GB ved den lejlighed, jeg gav selv
700 kr. for det 256MB jeg startede med, nu kan jeg se at der er sket et godt
fald i prisen, hurra for det.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen