Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af S/H
Fra : Thomas Christensen

Dato : 02-03-05 20:29

Er der nogen, der kender et godt sted at få fremkaldt S/H-billeder,
inkl. papirkopier. Alle de fotohandlere, jeg kender til er dårlige og
dyre...

Thomas

Fra : Michael Bothager

Dato : 02-03-05 21:24

Thomas Christensen wrote:
> Er der nogen, der kender et godt sted at få fremkaldt S/H-billeder,
> inkl. papirkopier. Alle de fotohandlere, jeg kender til er dårlige og
> dyre...
>
> Thomas

Xposure (http://www.xposure.dk/) i Borgergade har overtaget fra
Black&White, har brugt dem til både E6 og Tri-X og er tilfreds med dem.

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Kim

Dato : 02-03-05 23:34

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse

> Xposure (http://www.xposure.dk/) i Borgergade har overtaget fra
> Black&White, har brugt dem til både E6 og Tri-X og er tilfreds med dem.

Hvordan ligger det med prisen?

Kim

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 03-03-05 01:28

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:42263f6c$0$232
> Hvordan ligger det med prisen?
>
> Kim

Ak ja..
Ind på deres hjemmeside og kigge, der er link til prisliste.. ellers er
der
sikkert et tlf nr som man kan bruge..*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kim

Dato : 06-03-05 00:05

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der
> sikkert et tlf nr som man kan bruge..*S*

Ok smarte, men den prisliste er ikke ligefrem den nemmeste at gennemskue.

Kim

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 07-03-05 22:22

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:422a3b17$0$686

> Ok smarte, men den prisliste er ikke ligefrem den nemmeste at
gennemskue.

Tak fordi du kalder mig smart..*S*

Den er nu heller ikke helt ugennemskuelig, som de fleste andre pris lister
kræver den blot lidt tid.
Eller prøv at ring til dem, så er du helt sikker på at du læser den
korekt.