Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fugleknips
Fra : Kenneth K.

Dato : 02-03-05 20:02

Her er lidt til fugle-folket :)

Jeg er ikke videre fugleinteresseret, men kunne alligevel ikke stå for
denne fyr da jeg alligevel kom forbi. Nogle kendere der kan se hvad det er
for en størrelse?

http://pinx.dk/photoblog/index.php?showimage=167

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day

Fra : EA

Dato : 02-03-05 20:21

"Kenneth K." <no@spam.plz> skrev i en meddelelse newssm0xtvsi556gng@kk...
> Her er lidt til fugle-folket :)
>
> Jeg er ikke videre fugleinteresseret, men kunne alligevel ikke stå for
> denne fyr da jeg alligevel kom forbi. Nogle kendere der kan se hvad det er
> for en størrelse?

Ligner meget en Musvåge
http://images.google.dk/images?hl=da&lr=&q=musv%C3%A5ge&btnG=S%C3%B8g
M.v,h.
EA

Fra : uh

Dato : 02-03-05 22:41

"Kenneth K." <no@spam.plz> skrev i en meddelelse newssm0xtvsi556gng@kk...

Nogle kendere der kan se hvad det er
> for en størrelse?

Hej Kenneth K. Prøv at sende den til dk.fritid.ornitologi, de kan garanteret
hjælpe dig med identifikation af din fugl - flot billede iøvrigt.
mvh uh

Fra : Kenneth K.

Dato : 02-03-05 23:59

On Wed, 2 Mar 2005 22:41:00 +0100, uh <uibpvækmeddette@mail.dk> wrote:

> Hej Kenneth K. Prøv at sende den til dk.fritid.ornitologi, de kan
> garanteret
> hjælpe dig med identifikation af din fugl - flot billede iøvrigt.
> mvh uh

Det var da en god ide, det vil jeg overveje og tak for komplimenten.

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day

Fra : Erik W.

Dato : 02-03-05 22:47

> [...]
>
> Jeg er ikke videre fugleinteresseret, men kunne alligevel ikke stå for
> denne fyr da jeg alligevel kom forbi. Nogle kendere der kan se hvad det er

Jeg vil bide mig selv i næsen på at det er en musvåge uden at have fat i
fuglebogen.

Det er et godt billede, men jeg kan virkeligt godt lide dine andre billeder
på siden.
De har alle sammen et eller andet ubestemmeligt - en eller anmden særlig
stil. - Måske med undtagelse af det med damen i den røde frakke, det hører
ikke sammen med de andre.
Mvh Erik

Fra : Kenneth K.

Dato : 02-03-05 23:41

On Wed, 2 Mar 2005 22:46:35 +0100, Erik W. <erik.w@surfmail.dk> wrote:

> Jeg vil bide mig selv i næsen på at det er en musvåge uden at have fat i
> fuglebogen.

Ok.

> [...]
> De har alle sammen et eller andet ubestemmeligt - en eller anmden særlig
> stil. - Måske med undtagelse af det med damen i den røde frakke, det

Tak, Erik. Jeg forsøger at være orginal i det meste jeg laver. Du _har_
set at der er flere billeder end lige de fem små thumbnails på
forsiden...? :) Jeg synes da selv at der er flere i arkivet som er
væsentlig mindre interessante end det med damen.

vh,
Kenneth

--
http://photoblog.pinx.dk - a picture a day

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-03-05 00:36

> [...]
>
> Jeg er ikke videre fugleinteresseret, men kunne alligevel ikke stå for
> denne fyr da jeg alligevel kom forbi. Nogle kendere der kan se hvad det er

Hva mener du med du ikke er fugle interesseret, du har jo talent
for at tage billeder af dem, det må sku udnytte, hehe men jeg kan
høre du allerede er hooked, "hva er det for en.." Jaja du er hoked,
velkommen i klubben, kanon første skud, det blir spændende at
se hvad der følger, lidt ligsom at skore en oskar på sin første film,
opfølgningen er svær.. -max-

Fra : Kenneth K.

Dato : 03-03-05 14:38

On Thu, 3 Mar 2005 00:35:50 +0100, -max- <ma22x3@hotmail.com> wrote:

> [...]
> velkommen i klubben, kanon første skud, det blir spændende at
> se hvad der følger, lidt ligsom at skore en oskar på sin første film,

Heh, tak for det Max. Det var et 'lucky shot' :). Jeg så fuglen, hoppede
af cyklen og tog dette ene billede, hvorefter den fløj sin vej.
Opfølgningen bliver meeget svær.

vh,
Kenneth

--