Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vinterknips
Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 16:38

Hej.
Et lille hvidt indkast fra gårsdagens snevejr:
http://www.tjelum.dk/gallery/index.php?image=_DSC3790_ppl_in_snow.jpg&list=Gallery

Idéen med turen ud i den kolde nat var, at få bevægelsen i de nedfaldende
snemasser med. Det er dog temmelig svært, med den smule lys der er på den
tid af dagen. Billedet jeg henviser til, synes jeg er sjovt, idet der både
er koldt lys fra dioder i gaden og varmt lys fra gadelamperne. Jeg ville
gerne have haft lidt tydeligere personer med på billedet. Det opdagede jeg
først da jeg kom hjem, så det må blive bedre på de næste billeder :)

Kommentér gerne billedet, hvis du har konstruktive indspark.

Mange hilsner Jakob

Fra : Erik JP

Dato : 02-03-05 17:53

"jbt" <write direct in group> wrote in message
> [...]
> først da jeg kom hjem, så det må blive bedre på de næste billeder :)
>
> Kommentér gerne billedet, hvis du har konstruktive indspark.

Jamen selv om at snemasserne ikke er med, er der da masser af bevægelse. To
som skynder sig hjem og en bil. Det giver da indtryk af kulde og hast med
sneen i billedet.

At nogen af lamperne så har fået for meget er kun et spørgsmål om at få
reduceret tid eller blænde. Personligt kan jeg vældig godt lide billedet og
kompositionen.

--
Erik JP