Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Program til at lave pasfotos
Fra : Laskedyret

Dato : 02-03-05 13:19

Hejsa

Er der nogen som kender et godt program til at udskrive fotos i
passtørrelse.

Jeg kan jo godt finde ud af at lave størrelsen så det passer men så kommer
der kun et billede pr. side så det er noget rod.

På forhånd tak

Jesper

Fra : Martin

Dato : 02-03-05 13:29

"Laskedyret" <laskedyret@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan jo godt finde ud af at lave størrelsen så det passer men så kommer
> der kun et billede pr. side så det er noget rod.

WindowsXP.

/Martin

Fra : Laskedyret

Dato : 02-03-05 13:55

> WindowsXP.
>
> /Martin

Vil du uddybe det

Fra : Mads

Dato : 02-03-05 14:09

On Wed, 2 Mar 2005 13:54:31 +0100, "Laskedyret"
<laskedyret@hotmail.com> wrote:

>Vil du uddybe det

Windows XP :

Højreklik på et billede og vælg UDSKRIV
Følg så den udemærkede guide hvor du
bl.a. kan vælge "Billedudskrifter til pung"
hvor billedstørrelsen svarer til et pasfoto.

Angiv hvor mange kopier du vil have på
arket og print.

Så bliver det ikke meget nemmere.

mvh Mads

Fra : Martin

Dato : 02-03-05 16:05

"Mads" <DeathTo@llSpammers.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Følg så den udemærkede guide hvor du
> bl.a. kan vælge "Billedudskrifter til pung"
> hvor billedstørrelsen svarer til et pasfoto.

Tak - så slap jeg

/Martin

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 14:07

piestudio www.picmeta.dk

/Henrik

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-03-05 16:39

"Henrik Rasmussen" <Henrik.rasmussen(a)e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> piestudio www.picmeta.dk
>
> /Henrik

+++++++++++++++++++++++

Hej Henrik.

Mener du ikke www.picmeta.com ?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Børge Larsen

Dato : 02-03-05 21:04

> [...]
>
> Jeg kan jo godt finde ud af at lave størrelsen så det passer men så kommer
> der kun et billede pr. side så det er noget rod.

Jeg mener ikke at politiet accepterer digitale foto.

Børge

Fra : mwesth

Dato : 03-03-05 00:00

"Børge Larsen" <bl-dk@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener ikke at politiet accepterer digitale foto.

I praksis gør de... Mit ca. 4 år gamle pas er lavet med et digitalt
fotografi.

Morten

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-03-05 14:08

Børge Larsen wrote:

> Jeg mener ikke at politiet accepterer digitale foto.

....og så er der nogen, der siger at man skal læse hele tråden før man selv
poster nye indlæg!

vh
Jan

--
- amatør af Guds nåde.
PS: Nye (opdateret 27/2/2004) ynkelige knipserier kan findes på

Fra : Kim Schulz

Dato : 02-03-05 21:38

[snip]
> Jeg mener ikke at politiet accepterer digitale foto.

tjek diskussion andet sted i gruppen

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Pico

Dato : 02-03-05 23:32

Laskedyret wrote:
> [...]
>
> Jeg kan jo godt finde ud af at lave størrelsen så det passer men så
> kommer der kun et billede pr. side så det er noget rod.

Du kan da bruge ethvert fotoredigeringsprogram. Lav et billed i den
størelse du vil have det, i dette tilfælder 35 x 45 mm, marker hele
billedet, tryk Ctrl+C, åben et "Ny" i den størelse du bruger i papiret
og tryk Ctrl+V ligeså mange gange du har plads på papiret, et 10 x 15 cm
papir kan f. eks. rumme 4 pasfoto. Selvfølgelig er du lige nød til at
placere dem ved siden af hinanden med musen
Pico