Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stemningsbilleder fra årets første julesne
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-03-05 22:52

(OK OK, det er ikke første gang det sner i år, men det er første gang
det bare *ligner* julesne)

Tja, når det stormer er der nogen som gemmer sig for vinden, mens
andre sætter vindmøller op.

Som inkarneret MC'ist er jeg ikke ligefrem munter over snefaldet på
det der skulle have været den første forårsdag i år Til gengæld
benyttede jeg chancen - nu jeg alligevel var ude for at skovle sne for
tredje gang idag, til at snuppe et par stemmingsbilleder.

Note: de er godt nok taget med 3-fod, men da jeg ikke har
fjernudløser, ser de en smule rystede pga spejlet. Begge billeder er
ubehandlede, bortset fra nedskalering til 25%.

http://www.harrekilde.dk/~khp/foto/2005/julesne/IMG_0024s.jpg
http://www.harrekilde.dk/~khp/foto/2005/julesne/IMG_0039s.jpg

Full-size for nørderne findes ved at fjerne "s" efter nummeret.

Kai

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 01-03-05 23:22

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> writes:

> http://www.harrekilde.dk/~khp/foto/2005/julesne/IMG_0039s.jpg

*banker hovedet ind i den nærmeste væg*

0039 er fikset nu (filerne hed 0034, begge dele virker nu)

Kai

Fra : Christian Grüner

Dato : 02-03-05 00:30

Hvorfor er det lige at du har brugt flash på det første ? :/

Det må være et ret skoddet stativ du har dig, hvis det bliver påvirket
af spejlet, jeg har dog selv set det før, men det var netop med et
skodstativ.
Du kan også med fordel bruge udløser forsinkelsen, da det eliminerer
rystelser fra hånden.

MVH Christian