Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoudstyr fra Technikdirekt
Fra : Thomas

Dato : 01-03-05 10:28

Hej alle,

Jeg har fulgt de mange anbefalinger her i gruppen og har indkøbt noget
fotoudstyr hos Technikdirekt. Nu har jeg modtaget en bekræftelse om
afsendelse med DHL, hvilket lyder lidt besværligt mht. levering.

Hvordan bliver varerne bragt ud til mig - er det med DHL eller Post DK?

Mvh.
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 10:38

jeg fik min første forsendelse med DHL de to efterfølgende med Postdanmark.

/Henrik

Fra : Jakob Gregersen

Dato : 01-03-05 11:06

Fik min pakke med postdk. Bestilte for et par uger siden

Fra : Erik W.

Dato : 01-03-05 11:08

"Thomas" skrev i news:HAWUd.102382$Vf.3950133@news000.worldonline.dk...

> Hvordan bliver varerne bragt ud til mig - er det med DHL eller Post DK?

Jeg har fået alle mine ting med PostDk selvom der stod i
"Versandinformation" at det kom med DHL.

Mvh Erik

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-03-05 13:25

Erik W. wrote:
> Jeg har fået alle mine ting med PostDk selvom der stod i
> "Versandinformation" at det kom med DHL.

Samme her.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Bo Bjerre

Dato : 01-03-05 17:55

"Thomas Schreiber" <removenews@schreiber.se> wrote in message
> [...]

fordi DHL i Tyskland køber transport i Danmark, hvor det passe med kassernes
størrelse og transportens pris. Har fået med benne slags'er
Bo //

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-03-05 18:07

Bo Bjerre wrote:
> [...]
>

> fordi DHL i Tyskland køber transport i Danmark, hvor det passe med kassernes
> størrelse og transportens pris. Har fået med benne slags'er

Vil du ikke venligst undlade, at citere mig for noget jeg ikke har
skrevet?!?!

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Bo Bjerre

Dato : 01-03-05 19:31

> Vil du ikke venligst undlade, at citere mig for noget jeg ikke har
> skrevet?!?!

jow. da, men det kræver kun et øjebliks uopmærksomhed at lave en fejl, og
det gjorde jeg

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-03-05 22:01

Thomas Schreiber wrote:

> Vil du ikke venligst undlade, at citere mig for noget jeg ikke har
> skrevet?!?!

Mon ikke de fleste kan gennemskue at det var Erik der havde skrevet
det??? Min helt ærlige mening er at det er en omgang flueknepperi du har
gang i. Normalt ville jeg ikke sige det, men ser tit posteringer som
dette fra dig. Nu må du ikke misforstå min post, er ikke ude på en
sviner eller noget, syntes måske bare at der er gået lidt rigeligt
netbetjent i den

--
mvh Tommy Fer
www.fotofer.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-03-05 08:08

Tommy Fer wrote:
> [...]
> dette fra dig. Nu må du ikke misforstå min post, er ikke ude på en
> sviner eller noget, syntes måske bare at der er gået lidt rigeligt

Alt dette kan let undgåes ved at citere korrekt

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 02-03-05 17:02

Thomas Schreiber wrote:

> Alt dette kan let undgåes ved at citere korrekt

Prøv lige at se Bo Bjerres indlæg igen. Der er intet galt i at han
citerer at du har citeret Erik W. Det er faktisk helt korrekt...

Men Bo skulle jo nok have svaret direkte på Eriks indlæg, når han ikke
medtager noget af brødteksten fra dit indlæg...

--
Venlig hilsen
Kurt

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-03-05 18:27

In article <42245f05$0$29277$14726298@news.sunsite.dk>, Thomas Schreiber wrote:

> Samme her.

Me too.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-03-05 18:42

Povl H. Pedersen wrote:

> Me too.

Hvem siger hvad og hvorfor?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-03-05 19:55

In article <4224a959$0$29277$14726298@news.sunsite.dk>, Thomas Schreiber wrote:

> Hvem siger hvad og hvorfor?

Du kan vel bare tælle >'er Det med 3 >'er er dig, det samme med 1 >