Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vinderen af uge 8 stafet er...
Fra : Frederik Sørensen

Dato : 28-02-05 11:36

Jeg prøver lige igen med en ny overskrift

Ja så skal jeg til det, give kritik og bedømme hvad andre synes er et
godt billede.
Jeg er ret så ny i foto faget, så min bedømning bliver ikke så meget
teknisk, men mere hvad et
foto siger mig.

Cia Sander
http://tjekmig.dk/cutenews/data/upimages/Langmose.jpg

Dit billede er meget mørkt. Jeg har prøvet at gøre det lidt lysere og en
anden beskæring
for at se om der kunne være noget spændene i dit billed, men desvære jeg
kan ikke finde det.
Kom igen en anden gang.

Erik JP
http://img.photobucket.com/albums/v319/Erik_J/Fotostafet/2005-02-25053_B
W_s.jpg

Iden med at billedet kan jeg godt lide, men der er for meget forstyrende
græs og grene i forgrunden.
og beskæringen kunne vær en ande efter min smag.

Erik W
http://w-foto.dk:8080/displayimage.php?album=7&pos=0

Der er blevet skruet på nogle knapper men jeg kan godt lide at
landskabet er så distort, det er ikke til at se om det er en klippe væg
som går ned i hvandet, elle er det et stort beskidt gletcher,der løber
ned i Århus bugten, og disse lave skyer i midten hvad mån de gemmer.

Jesper Nilsen
http://usenet.fotolog.dk/displayimage.php?pos=-400

Det siger mig ikke så mege andet at der er pæne skyer.

Mogens
http://www.fotostafetten.dk/displayimage.php?pos=-30

Hvad skal jeg sige.... det siger mig ikke noget.

Thomas Sass Pedersen
http://home6.inet.tele.dk/sass/2005-08.htm

Hold kæft det er lækkert ! Det første man lægger mærke til er fårene,
som alle undtaget et kikker på dig, der efter driver ojet hen over
hvandet op i skyerne. Der kan man se at det enten er taget tidligt eller
sent på dagen. også tænker man at der sikkert har været noget flot lys
da billede blv taget

Tommy Hjort
http://www.digitalpho2.dk/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=3

Her er også et flot billed, men når man opdager skyggen nederst til
venstre, og ser at det er fotografen så forstyrer det meget.

Og vinderne er ....
Thomas Sass Pedersen.
Tillykke og det giver dig jo ret til at vælge ugens tema uge ?? jeg har
ikke tid til at finde ud af det men der sikkert andre som ved hviken uge
det er

Jeg håber i har kunnet stå ud med min gramatik og min stavning.

Frederik

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 28-02-05 11:57

""Frederik Sørensen"" <fsen@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tillykke og det giver dig jo ret til at vælge ugens tema uge ?? jeg har
> ikke tid til at finde ud af det men der sikkert andre som ved hviken uge

Vel valgt!

Thomas' billede er oxo det bedste IMHO.

Jeg har dog en lille request til alle fremtidige dommere af stafetten:

Vær rar at poste resultatet af stafetten i stafet-tråden.
Bare post den som reply på det oprindelige indlæg og skriv vinderen i
parantesen i stedet for "skriv navn her".

På den måde er det lettere for alle at følge med i, hvad der sker.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : ;o\)-max-

Dato : 28-02-05 12:46

"Frederik Sørensen"
> [...]

> det er
>
> Jeg håber i har kunnet stå ud med min gramatik og min stavning.

Gode argumenter og anmeldelser. Opgaven var også interessant
den gav lidt mennings udvekslinger, hehe Syns det er fedt stafetten
kører igen. Jeg havde nok valgt en anden vinder - men det er fordi
jeg kender Thomas, hahaha - Tillykke Thomas et genialt billede. -max-

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-02-05 16:06

> [...]
> kører igen. Jeg havde nok valgt en anden vinder - men det er fordi
> jeg kender Thomas, hahaha - Tillykke Thomas et genialt billede. -max-

Haha, tænke sgu nok der var en skjult dagsorden ved dig, Max Pjat, glad
for at du kan lide det, du har nok ret i din anden kritik, at det måske
kunne klare en smule mere kontrast, jeg er ikke så hård til det der landskab
og SH endnu.

MVH
Thomas

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-02-05 16:05

> [...]
> Tillykke og det giver dig jo ret til at vælge ugens tema uge ?? jeg har
> ikke tid til at finde ud af det men der sikkert andre som ved hviken uge

Ja, det er vist uge 10 så vidt jeg kan regne ud. Og tusind tak for æren,
glad for at du kunne lide det

MVH
Thomas