Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Første fotos med ny 300 mm f/4 L IS
Fra : Tommy Jensen

Dato : 27-02-05 21:51

Jeg var lørdag formiddag lige et smut forbi zoo med mit nye objektiv.
Til al held var leopard ungerne ude. Det var første gang jeg så dem,
de er cirka 5 måneder gamle.

Jeg fik også et par billeder.

http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo050226leopardcub1.jpg

http://photo.klein-jensen.dk/photohtml.php?n=zoo050226leopardcub2.jpg

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-02-05 22:04

"Tommy Jensen"

> Jeg var lørdag formiddag lige et smut forbi zoo med mit nye objektiv.
> Til al held var leopard ungerne ude. Det var første gang jeg så dem,
> [...]

Tillykke - fine billeder, men er der glas foran, ligner reflekser..?? -max-

Fra : Tommy Jensen

Dato : 27-02-05 22:53

On Sun, 27 Feb 2005 22:03:48 +0100, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

>"Tommy Jensen"

>Tillykke - fine billeder, men er der glas foran, ligner reflekser..?? -max-

Der er ikke glas, men der er et fint masket hegn som giver et lidt
underligt mønster.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-02-05 22:24

"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> wrote in message

> Jeg var lørdag formiddag lige et smut forbi zoo med mit nye objektiv.
> Til al held var leopard ungerne ude. Det var første gang jeg så dem,
> de er cirka 5 måneder gamle.

Hvor ?
-der er gepard unge i Ebeltoft ?

Bo //

Fra : Tommy Jensen

Dato : 27-02-05 23:01

On Sun, 27 Feb 2005 22:24:27 +0100, "Bo Bjerre"
<post@sidebanenFJERNES.dk> wrote:

>"Tommy Jensen" <usenetYYMMDD@klein-jensen.dk> wrote in message

>Hvor ?
>-der er gepard unge i Ebeltoft ?

København Zoo.

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-02-05 23:28

Tommy Jensen wrote:

> København Zoo.

Øv de var ikke ude da jeg var der idag... Men fik selv nogen ret ret
"gode" (imo) billeder idag. De sidste 9 i dette galleri er fra i dag

http://www.fotofer.dk/thumbnails.php?album=8&page=1

Alle taget med en Canon EF 28-135 IS USM

--
mvh Tommy Fer
- Der lige har købt et Canon EF 70-200 F/4 USM (2 måneder gammelt til 505 €)

Fra : N/A

Dato : 28-02-05 07:57

Fra : Tommy Jensen

Dato : 28-02-05 07:57

On Mon, 28 Feb 2005 00:18:53 +0100, "Hans Kruse"
<hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

>Meget gode billeder, når man tager i betragtning, hvor kropumuligt det er at
>tage billeder igennem det net. Jeg synes det er lidt synd at bruge det gode
>glas til det. Det kan ikke rigtigt blive godt. Men ellers til lykke med
>det. Som du ved, så bruger jeg min flittigt.

Jeg havde ikke så meget tid lørdag formiddag og løverne var f.eks.
ikke ude så jeg måtte tage hvad jeg kunne nå og leoparderne var min
prioritet p.g.a. ungerne.

Ja jeg ved du bruger dit 300 mm flittigt og dine billeder har da også
været en medvirkende årsag til at jeg valgte at købe det.