Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobutik i Berlin
Fra : BTG

Dato : 27-02-05 18:17

Kjære alle!

Mon der er nogen her, som kan anbefale en god og billig fotobutik i
Berlin?

Jeg skal derned i slutningen af marts og overvejer at købe et Canon
300D/350D med hjem

Mange hilsner
Karsten

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-02-05 19:35

In article <ovv321tai5es8am820euprkkbcas55ej6a@4ax.com>, BTG wrote:
> [...]
> Berlin?
>
> Jeg skal derned i slutningen af marts og overvejer at købe et Canon

Butikker er nok langt dyrere end postordrefirmaer som Technikdirekt.de

Fra : ab

Dato : 27-02-05 21:05

"BTG" <karsten@madsen.hovsa.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kjære alle!
>
> Mon der er nogen her, som kan anbefale en god og billig fotobutik i
> Berlin?

Ikke anbefale, men der er en list her:

http://branchenbuch.opusforum.org/branchen/11QQBerlinQQBerlinQQ10QQBerlinQQ130QQFoto+_+Zubeh%F6r

ab

Fra : Jan F.

Dato : 27-02-05 21:28

"BTG" <karsten@madsen.hovsa.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Mon der er nogen her, som kan anbefale en god og billig fotobutik i
> Berlin?

Kan ikke betale sig, priserne er stort set de samme som de danske
forretninger, vælg evt en tysk webshop i stedet.

--

Jan F.

Fra : BTG

Dato : 28-02-05 18:39

Hejsa!

Tak til alle der har svaret!

Jeg er klar over prisforskellen mellem butik og postordre, men håber
på trods heraf at kunne finde et godt tilbud!

Mange hilsner
Karsten