Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Passpartout leverandør i Kbh.
Fra : Michael Bothager

Dato : 27-02-05 08:13

Hejsa

Er der nogen der har erfaringer med at købe passpartout i forskellige
størrelser/udskæringer i Københavns området?

Jeg kan sagtens tage de gule sider og finde en masse, og begynde at
prøve dem fra en ende af, men hvis der er nogen der kan anbefale (eller
advare imod) nogen, så vil jeg meget gerne høre det først.

Københavns området er max 1 times kørsel fra city. Postordre etc. er
ikke så interessant, for noget af det der skal laves krævet en god
dialoge ansigt til ansigt.

Jeg er blevet sk*d* træt af at skære skidtet selv

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : ;o\)-max-

Dato : 27-02-05 08:58

"Michael Bothager"
> [...]
> dialoge ansigt til ansigt.
>
> Jeg er blevet sk*d* træt af at skære skidtet selv

De fleste ramme- og glarmestre kan skære passepartout.
Kunstnere ved jeg bruger nogle i Blågårdsgade og der er
en på Gl.Kongevej ved Værnedamsvej, en lille god en
på Ordrupvej i Charlottenlund.
For du har vel ikke lyst til at skære dem selv, det er ikke
så svært med værktøj til nogle få hundrede kr. og op efter.
Kan købes i Tegnecenteret, Kunstnerartikler på Strøget og
sikkert masser af steder - -max-

Fra : Michael Bothager

Dato : 27-02-05 09:48

-max- wrote:
> [...]
> så svært med værktøj til nogle få hundrede kr. og op efter.
> Kan købes i Tegnecenteret, Kunstnerartikler på Strøget og

Hej Max, tak for info.

Jeg har indtil videre skæret selv, har Maped lineal og klinger. Men jeg
er blevet så ræt af selv at skulle gøre det, og er nu villig til at
betale for det. Det tager ikke så lang tid, men jeg vil hellere bruge
min tid på at lave noget andet (og sjovere).

Jeg tjekker lige de områder du har nævnt, og smutter forbi og tager en
lille snak med dem

Thx a bunch

Fra : Steen Andersen

Dato : 27-02-05 10:17

"Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ansigt til ansigt.
>
> Jeg er blevet sk*d* træt af at skære skidtet selv

Hej

City Kunsterartiklers afdeling i Lille Kirkestræde laver passpartout'er i
alle størrelser mens du venter. http://www.kunstnerartikler.dk/

Mvh Steen

Fra : Michael Bothager

Dato : 27-02-05 10:25

Steen Andersen wrote:
> "Michael Bothager" <not@valid.com> skrev i en meddelelse

<snip>

> City Kunsterartiklers afdeling i Lille Kirkestræde laver passpartout'er i
> alle størrelser mens du venter. http://www.kunstnerartikler.dk/

Hej Steen, og tak.

Har du selv prøvet dem, eller kender du nogen der har?

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-05 08:08

"Michael Bothager" <not@valid.com> wrote in message
> [...]
> dialoge ansigt til ansigt.
>
> Jeg er blevet sk*d* træt af at skære skidtet selv

Hej Michael

Du kan også prøve at ringe til Tage fra http://www.abclyskopi.dk/. Her
bestiller jeg mine passpartouter.

Mvh
Per

Fra : Michael Bothager

Dato : 01-03-05 19:51

Per Wolfsdorf wrote:
> "Michael Bothager" <not@valid.com> wrote in message
> [...]

Hej Per

Det prøver jeg, tak for tippet.

Fra : Peter Holm

Dato : 28-02-05 10:53

Michael Bothager wrote:
> [...]
> dialoge ansigt til ansigt.
>
> Jeg er blevet sk*d* træt af at skære skidtet selv

jeg havde fat i dem her engang, uden dog at få lavet noget.
http://www.kunstnerartikler.dk/hp/bindex.htm?/hp/indramning.htm
Men jeg husker der priser som rimelige. Jeg efterspurgte et passepartout på
50x50cm udskåret med plads til 9 fotos - altså 9 huller siddende 3x3. Mener
det kostede kr250,-

Peter Holm
www.pinknippon.dk/holmfoto

Fra : Michael Bothager

Dato : 01-03-05 19:52

Peter Holm wrote:

> [...]
> 50x50cm udskåret med plads til 9 fotos - altså 9 huller siddende 3x3. Mener

Hej Peter, tak for tippet, jeg tager en snak med dem. De lyder ikke
afskrækkende rent prismæssigt.