Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Batterilader til ixus 400
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 26-02-05 06:56

hej allesammen
jeg vil høre om der er en som kan hjælpe mig med at finde en Batterilader
til ixus 400 da min egen e gået i stykker, og har i link til et sted hvor
man kan købe den

hilsen jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 09:04

"Jeppe Søndergaard" <Jeppe@js-spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til ixus 400 da min egen e gået i stykker, og har i link til et sted hvor

Hej Jeppe

Der er et sted, er hedder www.batterier.dk som handler med den slags. De har
en lader til batteriet, som hedder AV-MP1E, som kan lade batterier af typen
NB-1L/NB-1LH. Laderen koster 249,- og den kan bruges til 220V og 12 V. Jeg
har handlet hos dem flere gange og det har altid været problemfrit.

Mvh. Claus

Fra : [HCS] 4000

Dato : 26-02-05 09:51

Jeg vil tro enhver fotohandler han skaffe den hjem til dig.
Ellers prøv at se efter en uoriginal, på f.eks. www.batterier.dk

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Kasper Garnæs

Dato : 26-02-05 11:26

Jeppe Søndergaard <Jeppe@js-spam.dk> wrote:
> jeg vil høre om der er en som kan hjælpe mig med at finde en
> Batterilader til ixus 400 da min egen e gået i stykker, og har i link
> til et sted hvor man kan købe den

Jeg har en brugt lader til et IXUS 430, som du måske kan købe. Du kan
kontakte mig over email, hvis det har interesse.

--
Med venlig hilsen / Regards
Kasper Garnæs