Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fjernelse af røde øjne
Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 13:43

Efter at have anvendt Paint Shop's 7 red eye remover i længere tid kunne jeg
godt tænke mig at høre hvad andre anvender er photoshop bedre ?
Findes der evt. nogle gode gratis programmer?

--
Mvh.
Martin Larsen

mjl snabela mjl dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 13:55

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&q=r%C3%B8de+%C3%B8jne&meta=group%3Ddk.fritid.foto
giver 900 spørgsmål og svar.

Det program som man kender er oftest det bedste

Henrik

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-02-05 14:16

Henrik Rasmussen wrote:

> http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&q=r%C3%B8de+%C3%B8jne&meta=group%3Ddk.fritid.foto
> giver 900 spørgsmål og svar.

Ja og den mest effetive løsning, kan du læse om her...

http://www.photo-gallery.dk/side-09.htm

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : bb

Dato : 23-02-05 18:19

>Ja og den mest effetive løsning, kan du læse om her...
>
>http://www.photo-gallery.dk/side-09.htm

Hvis man gør sig lidt umage så behøver retoucherede øjne ikke at se
livløse ud.