Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra dias til digital
Fra : ersen

Dato : 23-02-05 10:59

Hej NG

Findes der en dims som kan få mine dias overført til digital foto

VH

Pedersen

Fra : Mads

Dato : 23-02-05 11:11

On Wed, 23 Feb 2005 10:58:48 +0100, "ersen" <en@aa.dk> wrote:

>Hej NG
>

>Findes der en dims som kan få mine dias overført til digital foto

Aldi har lige solgt en dias scanner og ellers har masser
af flatbed scannere da adapter til dias og negativer.

F.eks klarer min Canoscan 4200F til 1000 kr da snilt
begge dele og det endda med et ganske udemærket
resultat. ( den klarer 4 negativer eller 2 dias ad gangen )
Storebroderen Canonscan 8400F klarer det tredobbelte.

mvh Mads

Fra : ersen

Dato : 23-02-05 17:28

Tak for svaret.

Jeg skal ud og hav købt mig en da jeg har temlig mange dias jeg gerne vil
have gjort digitale.

Peter

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-02-05 11:16

ersen wrote:
> Findes der en dims som kan få mine dias overført til digital foto
> VH
>
> Pedersen

Mon ikke det er billigere og nemmere at få din lokale fotomand/dame til
at gøre det for dig?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se